  • 1. Data: 2016-07-25 23:48:42
    Temat: Własny dom.
    Od: Marek <m...@g...com>

    Własny dom , to marzenie każdego, ambitnego mężczyzny.
    Marzenie każdej kochającej się rodziny.
    To jest stworzenie miejsca, z którym wszyscy członkowie rodziny będą się
    identyfikować.
    Tutaj, będą wracać dzieci, skonfrontowane z twardym, samodzielnym życiem.
    Tutaj, będą chcieli dożyć ostatnich dni wasi ojcowie i matki, pozbawieni
    samodzielności przez nieubłaganą starość.
    Wasze dzieci zapamiętają zabawy, które odbyły się w domu ich dzieciństwa.
    Wasze, najważniejsze wspomnienia, będą związane z planowaniem, budową,
    urządzaniem własnego domu.
    Nie wierzcie temu, który twierdzi, że przepicie tych pieniędzy, da Wam większą
    przyjemność.

  • 2. Data: 2016-07-25 23:59:31
    Temat: Re: Własny dom.
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 23:48:43 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Własny dom , to marzenie każdego, ambitnego mężczyzny.

    Nie każdego.

    > Nie wierzcie temu, który twierdzi, że przepicie tych pieniędzy, da Wam większą
    przyjemność.

    Co kto lubi :)

  • 3. Data: 2016-07-26 00:02:12
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 23:59:32 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > Nie każdego.

    > Co kto lubi :)

    Sorry, alkoholików nie brałem pod uwagę.

  • 4. Data: 2016-07-26 00:12:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Marek lubi robic laske na trzezwo.

  • 5. Data: 2016-07-26 00:35:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Sorry, alkoholików nie brałem pod uwagę.

    Masz dom czy mieszkanie?

  • 6. Data: 2016-07-26 10:44:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.07.2016 23:48, Marek wrote:
    > Własny dom , to marzenie każdego, ambitnego mężczyzny.

    Dom jako budynek jednorodzinny czy po prostu "dom rodzinny" bez
    odniesień do rodzaju budowli?
    Jeśli to drugie to w zasadzie można się zgodzić.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2016-07-26 11:59:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Jul 2016 14:48:42 -0700 (PDT), Marek
    <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > waniem, budową,
    > urządzaniem własnego domu.
    > Nie wierzcie temu, który twierdzi, że przepicie tych pienięd

    Jak stać na to,to owszem. Wychowywałeś sie w domu czy mieszkaniu?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-07-26 21:23:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.07.2016 o 23:48, Marek pisze:
> [...]
    > urządzaniem własnego domu.
    > Nie wierzcie temu, który twierdzi, że przepicie tych pieniędzy, da Wam większą

    opisałeś familok? Ja się w czymś takim wychowałem. na początku mojego
    życia, nawet "my" czyli mama tata i ja mieliśmy wspólną łazienkę. potem
    były oddzielne, ale pod jednym dachem. do dziadków miałem 24 schody, a
    oni starzeli się patrząc jak rosnę.
    Teraz zastanów się ile teraz takich domów się buduje? PRawie zero. ja
    znam dziesiątki takich:
    Rodzice mają swoje pokoje, dzieci swoje sypialnio pokoje i jest olbrzymi
    kuchnio-salon z telewizorem 55 cali którego nikt nie ogląda. Dzieci
    przeklinają rodziców (za kupni i budowę domu na przedmieściach), bo
    młodzież żyje daleko w blochach, do szkoły autobusem, do przystanku
    2.5km. Impreza, wizyta? znajomych niema gdzie posadzić, bo w
    kuchosalonie nie wypada, a pokój na poddaszu jest mikroskopijny, no bo
    każdy chciał mieć swój, a dom nie jest z gumy. jakiekolwiek dziecko się
    usamodzielni - wypad z chaty. potem gniazdo seniorów jest puste, na
    uboczu, samotne....
    Tak to dzisiaj - niestety - wygląda.

    ToMasz

  • 9. Data: 2016-07-26 21:43:27
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-07-25 o 23:48, Marek pisze:
> [...]
    > urządzaniem własnego domu.
    > Nie wierzcie temu, który twierdzi, że przepicie tych pieniędzy, da Wam większą

    Twoja interpunkcja wydaje się żyć własnym, niezależnym życiem. Chyba
    dawno opuściła dom rodzinny.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 10. Data: 2016-07-26 21:46:08
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Wlasnie sie buduje, ale do domu podchodze bez emocji. Mieszkalem juz w
    tylu miejscach, ze jest mi to obojetne. Mieszkalem w bloku, domku,
    szeregowcu i teraz mam taka prace, ze nocuje po calym swiecie bedac w
    delegacjach. Wlasny dom nie jest dla mnie wyznacznikiem czegokolwiek.
    Stac mnie, to sie buduje - ale nie robilbym tego za wszelka cene. Nie
    bede tez czul sie spelniony po jego ukonczeniu. Dla mnie to nie kolejny
    etap zycia. Znalazlem fajna dzialke z milymi wspomnieniami z dziecinstwa
    - blisko miasta, wlasciwie w jego obrebie, ale jak na wsi - w otulinie
    chronionego parku. Do rzeki mam 200m, do centrum miasta ok. 1km.
    Taksowka po imprezie dojade w cenie "miejskiej". Dlatego zdecydowalem
    sie na budowe - bez dorabiania ideologii o synu, drzewie i budowie.
    Piotr