  • 1. Data: 2016-06-26 07:00:22
    Temat: Woda się długo nagrzewa
    Od: ania <a...@o...pl>

    na piętrze mam prysznic i woda się długo nagrzewa(ok 2 minut) - terma
    jest na parterze, co może być przyczyną, jak to naprawić ?

  • 2. Data: 2016-06-26 09:28:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Powtorzyc podstawowke.

  • 3. Data: 2016-06-27 15:42:40
    Temat: Re: Woda się długo nagrzewa
    Od: hienryk <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 07:00:25 UTC+2 użytkownik ania napisał:
    > na piętrze mam prysznic i woda się długo nagrzewa(ok 2 minut) - terma
    > jest na parterze, co może być przyczyną, jak to naprawić ?

    przyczyną może być te kilkanaście metrów rur, w których woda po prostu wystygła i
    musi najpierw zlecieć (chociaż te 2 minuty to coś dużo).
    Jeśli to jest przyczyną - można to poprawić instalując wymuszoną cyrkulację ciepłej
    wody. Dzięki temu rozwiązaniu ciepła woda jest od razu po odkręceniu kranu. Ale to
    się może wiąać z dużym remontem.
    W sieci jest dużo informacji na ten temat. Pierwsze z brzegu adresy:
    http://www.budujemydom.pl/woda-i-kanalizacja/20376-c
    yrkulacja-cieplej-wody-uzytkowej-zasada-dzialania-sc
    hematy
    http://ladnydom.pl/budowa/1,106577,16890670,Czy_wart
    o_zamontowac_cyrkulacje_cieplej_wody_.html

    pozdrawiam