eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym › Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
    Date: Sat, 10 Aug 2019 09:03:43 +0200

    Cześć.

    Jaki współcześnie uzywany wodomierz, najlepiej używany ma taki bajer że
    całość modułu liczników da się zdjąć i dostaje się możliwośc doszycia
    czujnika halla?

    Miałem kiedyś kilkanascie wodomierzy "niemieckich" gdzie to się dało
    zrobić ale nie ostał mi się już ani jeden. Teraz rozglądam się za czymś
    łatwo dostępnym, tanim, uzywanym, najlepiej produkowanym w kraju z
    milionem instalacji w blokach czy coś.

    Interesuje mnie aby dało sie czujnikiem halla odczytać obroty kółka o
    największej prędkosci (bezpośrednio wiatraczka?). Idealnie gdybym mógł
    dwoma hallami okreslić kierunek, ale to już bajer dla mnie.

    Tak, chce zmierzyć przepływ wody, było by idealnie gdyby producent
    podawał ile litrów na obrót kółka, najmniejszego. Ostatecznie wylicze z
    zębów.