  • 1. Data: 2018-10-21 12:52:35
    Temat: Wodorozcieńczalny impregnat do drewna
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    Kilka dni temu kupiłem przez internet wodorozcieńczalny
    impregnat do drewna PERFECT WOOD 10 L.
    Jak długo powinien schnąć ten impregnat aby nie zmył go
    deszcz, skoro jest rozpuszczalny w wodzie?
    Wczoraj po południu pomalowałem próbnie dwa przęsła plotu ze
    świeżych desek tym impregnatem,
    a na rano 1/4 powierzchni desek była wypłukana przez deszcz
    prawie do żywego drewna.
    Mam do pomalowania jeszcze tyle płotu że chciałbym zamówic
    jeszce 100 litrów
    ale po pierwszej próbie zwątpiłem.
    Czy miał ktoś z Was doświadczenie z impregnatem
    wodorozcieńczalnym, ile czasu taki płot musi schnąć aby móc
    go wystawic na działanie deszczu?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2018-10-21 14:45:10
    Temat: Re: Wodorozcieńczalny impregnat do drewna
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.10.2018 o 12:52, Tomasz pisze:
> [...]
    > Czy miał ktoś z Was doświadczenie z impregnatem wodorozcieńczalnym, ile
    > czasu taki płot musi schnąć aby móc go wystawic na działanie deszczu?

    Coś na ten temat napisano na opakowaniu? Zakładam, że tak. Czytałeś?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-10-21 15:07:42
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    W dniu 2018-10-21 o 14:45, Czarek pisze:

    > Coś na ten temat napisano na opakowaniu? Zakładam, że tak.
    > Czytałeś?

    Opakowanie to tylko czarny kanister z naklejonym listem
    przewozowym i zadnych znakow firmowych ani instrukcji.
    W internecie to jest taka naklejka i w niej pisze że
    czas schniecia dotykowy 2 godz. a właściwości użytkowe 12 do
    24 godz. Czy to oznacza ze na deszcz moge wystawić po 24 godz?

    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2018-10-21 19:57:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-21 o 15:07, Tomasz pisze:

> [...]
    > czas schniecia dotykowy 2 godz. a właściwości użytkowe 12 do 24 godz.
    > Czy to oznacza ze na deszcz moge wystawić po 24 godz?

    Nie szukaj "takiej naklejki" tylko instrukcji. Albo przynajmniej "karty
    charakterystyki" dla danego produktu.

    W tym przypadku wynika, że _co_najmniej_ 12 godzin, ale dla warunków
    określonych w instrukcji lub karcie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2018-10-21 20:18:54
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > impregnat do drewna PERFECT WOOD 10 L.
    > wodorozcieńczalnym, ile czasu taki płot musi schnąć aby móc
    > go wystawic na działanie deszczu?
    To zwykly lakier akrylowy, tylko z pigmentem i fecesami.Może Zenek Ci wyjaśni
    jak to jest związane z temperaturą, ale przy tych temperaturach i wilgotności
    to żaden impregnat szału nie zrobi.Ale drewno, które latem pomalowałem podobnym
    impregnatem trzymie kolor.Tyle, że i pogoda była zdecydowanie letnia, i drewno
    suche.
    Pozdro. abomito

  • 6. Data: 2019-03-31 17:18:41
    Od: o...@i...pl

    Na stronach Vidaronu jest sporo poradników na temat użytkowania środków ochrony
    drewna, poczytaj o nich. Mnóstwo porad na ten temat - ja polecam, myślę, że
    znajdziesz odpowiedź na temat wodnorozpuczalnikowych impregnatów.

  • 7. Data: 2019-04-29 19:48:33
    Od: a...@w...pl

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 17:18:43 UTC+2 użytkownik o...@i...pl napisał:
> [...]
    drewna, poczytaj o nich. Mnóstwo porad na ten temat - ja polecam, myślę, że
    znajdziesz odpowiedź na temat wodnorozpuczalnikowych impregnatów.

    Też używam Vidaronu i mogę polecić. W tej cenie niczego lepszego się nie znajdzie.

  • 8. Data: 2019-04-29 23:58:20
    Od: abomito <a...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 19:48:35 UTC+2 użytkownik
    Znaczy- pół roku i jeszcze nie pomalowane? Przecież to drewno już ściemniało-
    zaraz ktoś zacznie wątek o bieleniu drewna...

  • 9. Data: 2020-06-03 16:08:38
    Od: p...@g...com

    W jakich proporcjach należy rozcieńczyc impregnat perfect Wood?

  • 10. Data: 2020-06-03 20:31:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.06.2020 o 16:08, p...@g...com pisze:
    > W jakich proporcjach należy rozcieńczyc impregnat perfect Wood?

    Dlaczego uważasz, że należy go rozcieńczać? Bo jest wodorozcieńczalny?

    --
    Czarek