  • 1. Data: 2016-07-21 16:37:20
    Temat: Wsadzili mi "inteligentny" licznik
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Przylazł jakiś cwaniak i nie pytając zajumał stary licznik, a wstawił
    to nowe badziewie. Mam się bać? Zaizolować klatką Faradya?
    Potraktować siekierą? Zignorować? ;)

    L.

  • 2. Data: 2016-07-21 17:17:47
    Temat: Re: Wsadzili mi "inteligentny" licznik
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-21 o 16:37, Lisciasty pisze:
    > Przylazł jakiś cwaniak i nie pytając zajumał stary licznik, a wstawił
    > to nowe badziewie. Mam się bać? Zaizolować klatką Faradya?
    > Potraktować siekierą? Zignorować? ;)
    >
    > L.

    Klatka nie zadziała, bo toto komunikuje się po kablu.
    Musiałbyś mu odciąć zasilanie :-D

    --
    Pete

  • 3. Data: 2016-07-21 17:23:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    niech mi tez wszadzą - nie mam czasu ale mam solidne podstawy twierdzic ze mój
    licznik stareńki zawyża.

    b.

  • 4. Data: 2016-07-21 20:08:14
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-07-21 o 16:37, Lisciasty pisze:
    > Przylazł jakiś cwaniak i nie pytając zajumał stary licznik, a wstawił
    > to nowe badziewie. Mam się bać? Zaizolować klatką Faradya?
    > Potraktować siekierą? Zignorować? ;)

    Hehe... Czyżbyś był po lekturze Blackout? :)

  • 5. Data: 2016-07-21 20:58:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 21 lipca 2016 20:08:19 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
    > Hehe... Czyżbyś był po lekturze Blackout? :)

    Niee, po prostu wrodzona paranoja, zwłaszcza jak ktoś mi "za darmo"
    coś montuje mimo, że mój licznik wcale nie był stary ;)
    Co prawda dane o zużyciu energii nie są szczególnie wrażliwe,
    ale po co ktoś ma robić mój profil i nim handlować? Wara :>

    L.

  • 6. Data: 2016-07-21 21:49:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-21 o 17:17, Pete pisze:

    > Klatka nie zadziała, bo toto komunikuje się po kablu.
    > Musiałbyś mu odciąć zasilanie :-D

    A jak się dobierze odpowiednie kondensatory i wstawi równolegle, to jest
    szansa że zdziała taki filtr i z transmisji nici?

  • 7. Data: 2016-07-22 01:16:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najprawdopodobniej w okolicy nie zgadza im sie ile pradu wplynelo i ile kasy za niego
    dostali.

  • 8. Data: 2016-07-22 09:54:59
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Najprawdopodobniej w okolicy nie zgadza im sie ile pradu wplynelo i ile
    > kasy za niego dostali.

    a jak to jest u nich rozliczane? tzn na jakim obszarze sa w stanie okreslic
    ze uplyw jest za duzy i mamy zlodzieja....
    bo jak pol jakiejs malej ulicy to mozna puscic kontrol na te pare domow i
    niech szukaja....

  • 9. Data: 2016-07-22 12:58:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze wola bez kontroli co puka od drzwi do drzwi. Jak bym szukal to tez bym wolal bez
    kontrolowania wszystkich. Metoda A7 trafiony zatopiony jest lepsza.

  • 10. Data: 2016-07-22 13:50:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.07.2016 16:37, Lisciasty wrote:
    > Przylazł jakiś cwaniak i nie pytając zajumał stary licznik, a wstawił
    > to nowe badziewie. Mam się bać? Zaizolować klatką Faradya?
    > Potraktować siekierą? Zignorować? ;)

    Ciekawe czy doliczą wymianę do rachunku

    --
    Pozdr.