  • 1. Data: 2020-02-25 23:01:31
    Temat: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    pierdolicie a tutaj Polak patriota zrobił
    http://polscott24.co.uk/projekt-generatora-energii-2
    2-kw/

  • 2. Data: 2020-02-25 23:08:09
    Temat: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/02/2020 23:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > pierdolicie a tutaj Polak patriota zrobił
    > http://polscott24.co.uk/projekt-generatora-energii-2
    2-kw/

    Przekombinowany. Można prościej:

    https://i.imgflip.com/1vopq6.jpg

  • 3. Data: 2020-02-25 23:13:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 23:01:33 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > pierdolicie a tutaj Polak patriota zrobił
    > http://polscott24.co.uk/projekt-generatora-energii-2
    2-kw/

    Przezajebiste :]

    Ciekawe czy ten tysiąc funtów mu wpłacili, czy tak sobie sam napisał
    żeby ładnie wyglądało ;P

    L.

  • 4. Data: 2020-02-25 23:19:08
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 23:01:33 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > pierdolicie a tutaj Polak patriota zrobił
    > http://polscott24.co.uk/projekt-generatora-energii-2
    2-kw/

    szkoda ze mnie fizyki nauczyli, to mnie powaznie ogranicza jako konstruktora takich
    wynalazków

    b.

  • 5. Data: 2020-02-25 23:22:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    2-kw/

    > Przezajebiste :]
    >
    > Ciekawe czy ten tysiąc funtów mu wpłacili, czy tak sobie
    > sam napisał żeby ładnie wyglądało ;P

    Wygenerował.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2020-02-25 23:34:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawdzilem. To co pokazałeś nie działa. Nawet się lampka w przedłużaczu nie chce
    zaświecić. Niedowiarkom polecam kanał Mariusza Szumillo i jego walkę z budową malej
    elektrowni wodnej w której woda jest w obiegu zamknietym.

  • 7. Data: 2020-02-25 23:36:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystkich uczyli i trzeba się cieszyć że są tacy co potrafią spojrzeć swiezym okiem.
    Bąk jak by wiedział to co wiedzą naukowcy to by nie latał.

  • 8. Data: 2020-02-25 23:49:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/02/2020 23:34, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sprawdzilem. To co pokazałeś nie działa.

    Jak nie działa jak widać na zdjeciu że się świeci! Niedowiarek! Może źle
    połaczyłeś, odwróć wtyczkę.

    > Nawet się lampka w przedłużaczu nie chce zaświecić.

    Bo wtyczka odwrotnie albo chinskie przedlużacz albo spisek NASA.

    > Niedowiarkom polecam kanał Mariusza Szumillo i jego walkę z budową malej elektrowni
    wodnej w której woda jest w obiegu zamknietym.

    Ten koleś faktycznie jest znacząco lepszy. Zamiast renderów miliona
    samochodów elektrycznych, jak Morawiecki, ma już model rzeczywisty z
    kartonu od pizzy:

    https://www.youtube.com/watch?v=XLQBAUVHwzg

    Tak że o krok dalej. Czekamy na wydruk 3D i może nawet kolor farby na
    zbiorniki będa wybierać, potem już z górki o ile NASA i Społem ich nie
    pozabija i uda się idealnie wyregulować powerbanki.

  • 9. Data: 2020-02-26 00:00:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sądzisz z ze nie odwracalem wtyczki? Ni chuja nie działa. Ani chiński przedłużacz ani
    polski współczesny ani radziecki ani PRLowski.

  • 10. Data: 2020-02-26 00:05:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/02/2020 00:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sądzisz z ze nie odwracalem wtyczki? Ni chuja nie działa.

    Spisek lewackiego NASA przjętego przez skośnookich agentów. Coś dodają
    do plastików. Powoduje tez autyzm.

    > Ani chiński przedłużacz ani polski współczesny ani radziecki ani PRLowski.

    Są tylko chińskie. Ostatnie spółdzielnie inwalidów w przemyśle
    przedłużaczowo-bakelitowym zamkneli, złodzieje, za Balcerowicza. I dupa
    z innowacji. Taki kraj, wiatr zawsze w oczy ...