  • 1. Data: 2015-11-30 07:27:20
    Temat: Wybudowanie garażu czy ocieplenie...
    Od: kura <k...@o...pl>

    WItam. mam na podwórku garaż blaszany. Chcialbym go albo wywalić i
    wybudować z cegieł garaż i pomieszczenie gospodarcze, albo go ocieplić,
    strukture połozyć. W garazu jest podłączony prad itd.
    Ile kosztuje zbudowanie garazu i pomieszczenia gospodarczego ?

  • 2. Data: 2015-11-30 09:15:57
    Temat: Re: Wybudowanie garażu czy ocieplenie...
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-11-30 o 07:27, kura pisze:
> [...]
    > strukture połozyć. W garazu jest podłączony prad itd.
    > Ile kosztuje zbudowanie garazu i pomieszczenia gospodarczego ?

    Obecnie też zastanawiam się nad budową pomieszczenia gospodarczego o
    powierzchni zabudowy do 35m2, bo garaż blaszany zaczyna mnie po woli
    denerwować. Po pierwsze ze względu na futrzaki które się w nim
    pojawiają(takie małe szare, w normalnym garażu 0), po drugi drzwi bramy,
    które otwarte i jednocześnie podparte czymś potrafią przy silnym wietrze
    odfrunąć, (mógłbym coś do zawiasów przyspawać ale jak chciałby sprzedać
    to niewygodnie byłoby je demontować), a po trzecie skraplająca się woda
    na suficie (wiem, można by folie zastosować, ale nie zrobiłem tego przy
    montażu garażu, a teraz nie chciałbym rozbierać dachu). Wynalazłem w
    sieci kosztorys na 50 000 netto (budynek 35 m2 powierzchnia zabudowy)
    ale to jest robione na podstawie programu NORMA PRO, i ceny są troszkę
    wyższe niż normalnie. Systemem gospodarczym powinno wyjść nieco taniej.
    Najlepiej porozmawiać ze znajomymi i popytać.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-11-30 09:20:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 09:15:59 UTC+1 użytkownik EiNStEiN napisał:

> [...]
    > ale to jest robione na podstawie programu NORMA PRO, i ceny są troszkę
    > wyższe niż normalnie. Systemem gospodarczym powinno wyjść nieco taniej.

    50 kola za garaz !? :-) To chyba z dachowka ceramiczna, ogrzewaniem i
    brama ze zlotymi klamkami :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2015-11-30 09:51:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 07:40:02 UTC+1 użytkownik kura napisał:
> [...]
    > strukture połozyć. W garazu jest podłączony prad itd.
    > Ile kosztuje zbudowanie garazu i pomieszczenia gospodarczego ?

    Ceny materiałów to pewnie podobne w całej Polsce ale ceny robocizny już nie.
    Skoro nie piszesz gdzie ten garaż ma być budowany to pewnie w Warszawie+
    35m2 to garaż 5*7 czyli ok 80m2 ścian
    Popatrz po ile są u Ciebie porothermy czy inne suporeksy, bloczki betonowe na
    fundament, trochę drewna i co tam chcesz na dach
    Nie wiem jak w Warszawie ale u nas pewnie cała robocizna by nie przekroczyła 5 tys.