  • 1. Data: 2015-04-12 12:43:36
    Temat: Wychodząca żywica z ławki pod altanką
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    Zauważyłem że wychodzi mi żywica na ławce pod altanką. Jak się tego
    pozbyć, są jakieś preparaty na to ??

  • 2. Data: 2015-04-12 17:35:03
    Temat: Re: Wychodząca żywica z ławki pod altanką
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-04-12 o 12:43, Brajniak pisze:
    > Zauważyłem że wychodzi mi żywica na ławce pod altanką. Jak się tego
    > pozbyć, są jakieś preparaty na to ??

    Np. benzyna ekstrakcyjna albo terpentyna.

    JK

  • 3. Data: 2015-04-12 22:24:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Apr 2015 12:43:36 +0200, Brajniak napisał(a):

    > Zauważyłem że wychodzi mi żywica na ławce pod altanką. Jak się tego
    > pozbyć, są jakieś preparaty na to ??

    To wada drewna - drewno przeżywiczone i niedostatecznie (albo wcale nie)
    wysezonowane; doraźne usunięcie żywicy z wierzchu za pom. rozpuszczalnika wiele nie
    pomoże, bo znowu będzie ona wypływać z głębszej warstwy.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Prze%C5%BCywiczenie
    Pozostaje pokrycie siedziska innym drewnem, bez żywicznych wad.
    --

    Ikselka
    "Spójrzmy tylko na królestwo nasze, jedno z pierwszych w Europie, spójrzmy na jego