  • 1. Data: 2014-07-10 07:27:44
    Temat: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
    Od: michał <m...@n...eu>

    Witam
    Mam w ogródku wielkiego świerka, na wysokość 3 piętra. Sąsiedzi się boją
    że może upaść. Wystąpiłem o pozwolenie, był jakiś człowiek z UM i
    powiedział że pozwolenie wyda bez problemu bo drzewo jest za wysokie.
    W zamian za wycięcie tego mam posadzić 2 nowe.
    I mam pytanie czy za pozwolenie się płaci - gapa ze mnie bo zapomniałem
    zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm
    nawet jak jest pozwolenie.

  • 2. Data: 2014-07-10 09:51:21
    Temat: Re: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 07:27:44 +0200 osobnik zwany michał
    napisał:

> [...]
    > pozwolenie się płaci - gapa ze mnie bo zapomniałem zapytać a wyjechałem
    > na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm nawet jak jest

    jeżeli powiedział Ci, że masz posadzić nowe to nie. Ja dostałem
    pozwolenie na ścięcie 4 duzych wierzb mimo, że chciałem tylko 1 bo
    urzędniczka po obejrzeniu uznała, że mogą zagrażać okolicy. Nic nie
    płaciłem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-07-10 10:10:28
    Od: michał <m...@n...eu>

    W dniu 2014-07-10 09:51, masti pisze:

> [...]
    > pozwolenie na ścięcie 4 duzych wierzb mimo, że chciałem tylko 1 bo
    > urzędniczka po obejrzeniu uznała, że mogą zagrażać okolicy. Nic nie

    A ile płaciłeś za ścięcie drzewa? i czy drzewo zostawiłeś czy wzieli w
    rozliczeniu ?

  • 4. Data: 2014-07-10 10:33:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 10:10:28 +0200 osobnik zwany michał
    napisał:

    > A ile płaciłeś za ścięcie drzewa? i czy drzewo zostawiłeś czy wzieli w
    > rozliczeniu ?

    nie pamiętam dokładnie ale kilkaset od sztuki. Tyle, że to były drzewa o
    podstawie średnicy 2m na 5m pasię między linią energetyczną i domem. Więc
    łatwo nie było bo musieli je ścinać po kawałku. Drewno sobie zostawiłem.