  • 1. Data: 2015-06-11 01:50:27
    Temat: "Wygaszanie Polski".
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Wygaszanie Polski 1989-2015

    Nowak Andrzej Bujak Adam Kawecki Janusz

    Wydawnictwo: BIAŁY Kruk

    Objetosc: 232 stron

    Oprawa: Twarda z obw

    ISBN: 9788375531817

    Rok wydania: 2015

    Waga: 1.105 kg

    Format: 20.50x25.00 cm

    "Od 1989 r., od Okrągłego Stołu, gdzie doszło do zawarcia kontraktu między
    komunistycznym establishmentem a częścią przedstawicieli "Solidarności",
    którzy zdradzili idee Sierpnia'80 i ogłosili się samozwańczo elitą narodu,
    rozpoczęły się powolny demontaż i wyprzedaż polskiego państwa za plecami
    społeczeństwa. Wraz z niszczeniem państwa dokonuje się od lat zamierzone i
    w szczegółach zaplanowane niszczenie polskości - zarówno wielowiekowej
    polskiej tradycji i dorobku kulturalnego opartego na chrześcijańskich
    wartościach, jak i współczesnej polskiej gospodarki, zwłaszcza przemysłu.
    Ów tragiczny proceder nazywamy w tej książce "wygaszaniem Polski", bo, jak
    wykazała walka rządu z górnikami, teraz niczego się nie likwiduje, np.
    kopalń, lecz "wygasza", kolejne oszukańcze słowo w lewackiej nowomowie.
    Wygaszanie Polski lawinowo nabrało na sile po śmierci św. Jana Pawła II i
    jeszcze przyspieszyło po katastrofie smoleńskiej. Dwudziestu jeden
    wybitnych autorów - naukowców, publicystów, posłów, specjalistów z wielu
    dziedzin dokonuje niezwykle trafnej, przenikliwej analizy obecnej sytuacji
    w naszym kraju. Ci wybitni patrioci analizując postępującą gwałtownie
    degrengoladę państwa, potrafią zarazem dać odpowiedź na pytanie: co robić,
    by zatrzymać dokonujący się na naszych oczach kolejny rozbiór Polski.

    Adam Bujak - wygaszanie Krzyża, fotografie jako celny komentarz do tekstów
    Prof. Bogdan Chazan - wygaszanie służby zdrowia
    Prof. Piotr Gliński - wygaszanie społeczeństwa obywatelskiego
    Marek Gróbarczyk - wygaszanie gospodarki morskiej
    Andrzej Jaworski - wygaszanie stoczni
    Prof. Janusz Kawecki - wygaszanie szkolnictwa wyższego
    Jerzy Kłosiński - kronika wygaszania Polski od 1989
    Dr Grzegorz Kwaśniak - wygaszanie sił zbrojnych
    Antoni Macierewicz - wygaszanie obronności
    Krzysztof Masłoń - wygaszanie literatury i czytelnictwa
    Piotr Naimski - wygaszanie energetyki polskiej
    Prof. Andrzej Nowak - wygaszanie pamięci narodowej
    Ks. prof. Dariusz Oko - wygaszanie rodziny
    Wojciech Reszczyński - wygaszanie polskich mediów
    Prof. Marek Sitarz - wygaszanie kolejnictwa
    Leszek Sosnowski - wygaszanie zarządzania na przykładzie górnictwa
    Temida Stankiewicz-Podhorecka - wygaszanie polskiej kultury i teatru
    Prof. Krzysztof Szczerski - wygaszanie polskiej dyplomacji
    Janusz Szewczak - wygaszanie polskiej bankowości
    Prof. Jan Szyszko - wygaszanie lasów państwowych
    Prof. Artur Śliwiński - wygaszanie polskiej własności

    Nie jest bowiem tak, że Polska znajduje się już w sytuacji bez wyjścia,
    zdana na cudzą łaskę lub niełaskę, że nie ma w tym kraju ludzi, którzy
    potrafią zaradzić postępującemu złu. Tak nie jest - trzeba tylko tych ludzi
    zacząć uważnie słuchać. Tych i wielu im podobnych. Natomiast stanowczo i
    szybko trzeba podziękować obecnym nieudolnym, aroganckim i zadufanym w
    sobie "sternikom" naszego kraju ? "Wygaszanie Polski" wyjaśnia dlaczego."

    http://www.ceneo.pl/36364414#tab=click_scroll

    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

  • 2. Data: 2015-06-11 02:15:26
    Temat: Re: "Wygaszanie Polski".
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 01:50:29 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
    > szybko trzeba podziękować obecnym nieudolnym, aroganckim i zadufanym w
    > sobie "sternikom" naszego kraju ? "Wygaszanie Polski" wyjaśnia dlaczego."

    Wartość użytkowa tej książki to waga x cena makulatury na skupie.

  • 3. Data: 2015-06-11 12:09:20
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    >Wartość użytkowa tej książki to waga x cena makulatury na skupie.

    Idz poczytac Harlequina, lektura nie wymagajaca myslenia.

  • 4. Data: 2015-06-11 12:32:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Przesmiewca wrote:

    > Idz poczytac Harlequina, lektura nie wymagajaca myslenia.

    widać, że nic więcej nie jesteś w stanie zrozumieć. Nawet tego jaka jest
    tematyka grupy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-06-12 01:56:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2015 17:15:26 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Wartość użytkowa tej książki to waga x cena makulatury na skupie.

    Bo też żadnej innej wartości książek niż UŻYTKOWA tacy jak ty nie znają -
    kupując ksiązki "na metry" i "pod kolor" :->

  • 6. Data: 2015-06-12 11:41:48
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 12 czerwca 2015 01:56:25 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Bo też żadnej innej wartości książek niż UŻYTKOWA tacy jak ty nie znają -
    > kupując ksiązki "na metry" i "pod kolor" :->
> [...]

    jaka może być wartość informacji z czasu przeszłego w minimum 3/4 nieprawdziwych? Na
    dodatek żadnych ze zdarzeń cofnąć się nie da bo według prawa uległy przedawnieniu.

  • 7. Data: 2015-06-12 13:04:02
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    >jaka może być wartość informacji z czasu przeszłego w minimum 3/4 nieprawdziwych?

    o, kogutek sie zaciekawil i przeczytal ksiazke :)

  • 8. Data: 2015-06-12 13:06:18
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    >widać, że nic więcej nie jesteś w stanie zrozumieć. Nawet tego jaka jest
    >tematyka grupy

    oczywiscie, ze offtop, tylko co to ma wspolnego z odpowiedzia koguta mistrzu? :)

  • 9. Data: 2015-06-12 18:45:01
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-06-11 02:15, obywatel k...@g...com uprzejmie donosi:

    > Wartość użytkowa tej książki to waga x cena makulatury na skupie.

    Żeby było w temacie grupy: da się w piecu palić, ale na długo nie
    starczy tego żaru.

  • 10. Data: 2015-06-12 19:07:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Dnia 2015-06-11 02:15, obywatel k...@g...com uprzejmie donosi:

    > Żeby było w temacie grupy: da się w piecu palić, ale na długo nie
    > starczy tego żaru.

    https://youtu.be/N2k12eseF5I -- trochę pracochłonne, ale podobno wyniki
    bardzo dobre. Potem wszystko zależy od tego, czy szabaśnik dobry i długo
    trzyma ciepło.

    --
    Jarek