  • 1. Data: 2019-02-21 08:37:32
    Temat: Wykaz osób ze stosownymi uprawnieniami
    Od: Kris <k...@g...com>

    Czy jest gdzieś dostępna lista osób które maja stosowne uprawnienia do projektowania
    instalacji gazowych?

  • 2. Data: 2019-02-21 08:45:22
    Temat: Re: Wykaz osób ze stosownymi uprawnieniami
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 08:37:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Czy jest gdzieś dostępna lista osób które maja stosowne uprawnienia do
    projektowania instalacji gazowych?

    tu są osoby mające coś wspólnego
    https://www.piib.org.pl/lista-czsonkopmenu-45

    ale nie ma podziału na branże, a i nieżyjące też wyskakują.
    Projektantów/wykonawców to sie szuka na lokalnym rynku raczej. Na stronie mozna
    kolesia sprawdzic czy ma kwity.

    b.

  • 3. Data: 2019-02-21 08:58:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 08:45:23 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ale nie ma podziału na branże, a i nieżyjące też wyskakują.
    > Projektantów/wykonawców to sie szuka na lokalnym rynku raczej. Na stronie mozna
    kolesia sprawdzic czy ma kwity.

    Własnie chciałem kogoś z lokalnego rynku znaleźć

  • 4. Data: 2019-02-21 09:03:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 08:58:38 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    kolesia sprawdzic czy ma kwity.

    > Własnie chciałem kogoś z lokalnego rynku znaleźć

    w wydziale architektury bym szukał, dadzą ci nazwisko kogos kto u nich w temacie
    siedzi.

    b.

  • 5. Data: 2019-02-21 16:37:38
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Własnie chciałem kogoś z lokalnego rynku znaleźć

    Nie jest tak jak to myslisz.
    Na wykonawstwo w tym projektowanie, rokrocznie lub co kilka lat. gazownia
    (PGNiG) oglasza przetarg i wybiera jednego lub dwoch wykonawcow, ktorzy
    wykonuja wszelkie przylacza, projekty przylaczeniowe itd. Tak wiec zglos sie
    do gazowni, to Ci podadza namiary na obecnego wykonawce na Twoim rynku.

    --
    Pozdr.
    T.

  • 6. Data: 2019-02-21 16:45:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 16:40:19 UTC+1 użytkownik Twardy napisał:

> [...]
    > do gazowni, to Ci podadza namiary na obecnego wykonawce na Twoim rynku.

    Byłem w gazowni i kierownik lokalnego oddziału powiedział mi że musze zrobić projekt
    przyłącz
    Zapytałem kto takie projekty robi to odpowiedział ze mogę znaleźć osobę ze stosownymi
    uprawnieniami albo że on mi to zrobi za xxx pln. A ciekawi mnie ile osób w pobliżu ma
    stosowne uprawnienia bo może kogoś znajomego trafie