  • 1. Data: 2015-04-26 07:29:39
    Temat: Wyłącznie sterownika po sezonie grzeczym - wyłączacie ?
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    czy wyłączacie sterownik po okresie grzewczym, mam sterownik euroster
    1100e ( chodzi mi o ten w kotłowni ) nie ten na ścianie

  • 2. Data: 2015-04-26 12:01:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2015 07:29:39 +0200, Brajniak napisał(a):

    > czy wyłączacie sterownik po okresie grzewczym, mam sterownik euroster
    > 1100e ( chodzi mi o ten w kotłowni ) nie ten na ścianie

    Ja wyłączam, ale dopiero po 15 maja: nie podkładam drewna pod fajerki.

    PS. Ludzie, jakie Wy macie pop.. życie przez te elektroniczne gadżety...
    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

  • 3. Data: 2015-04-26 13:07:38
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 26.04.2015 o 07:29, Brajniak pisze:
    > czy wyłączacie sterownik po okresie grzewczym, mam sterownik euroster
    > 1100e ( chodzi mi o ten w kotłowni ) nie ten na ścianie

    lepiej nie wylaczac, sterownik od czasu do czasu uruchamia pompe co
    zapobiega jej zastaniu