  • 1. Data: 2019-09-28 21:52:15
    Temat: Wymiana kilku paneli
    Od: awow <a...@w...pl>

    W rejonie drzwi zostały uszkodzone panele podłogowe, nie mam
    oryginalnych na podmianę. Czy nie znając producenta, ale znając wymiary
    można dobrać inne panele. Czy jest to niewykonalne, tym bardziej, że
    panele układane około 10 lat temu.
    --
    awow

  • 2. Data: 2019-09-29 16:09:44
    Temat: Re: Wymiana kilku paneli
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-09-28 o 21:52, awow pisze:
> [...]
    > oryginalnych na podmianę. Czy nie znając producenta, ale znając wymiary
    > można dobrać inne panele. Czy jest to niewykonalne, tym bardziej, że

    Spróbuj jednak poznać producenta, być może dalej zamek paneli będzie
    nadal taki sam.
    Ewentualnie jak masz jakiś końcowy mały kawałek kilkanaście centymetrów,
    zabierz do casto/obi/itp. i przymierz zamek.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2019-09-29 22:22:16
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2019 14:52:17 UTC-5 użytkownik awow napisał:
> [...]
    > oryginalnych na podmianę. Czy nie znając producenta, ale znając wymiary
    > można dobrać inne panele. Czy jest to niewykonalne, tym bardziej, że

    Jak wyjmiesz jeden to na jego spodzie moze byc podpis producenta.
    Nawet jak dokupisz dokladnie taki sam to pewnie starszy bedzie lekko wyblakly.

    Moze warto po prostu dopasowac inny wzorek i wymienic cale dwa rzadki? Tak aby z
    starym sie ladnie komponowalo...

  • 4. Data: 2019-09-29 22:41:14
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    W dniu 28.09.2019 o 21:52, awow pisze:
> [...]
    > oryginalnych na podmianę. Czy nie znając producenta, ale znając wymiary
    > można dobrać inne panele. Czy jest to niewykonalne, tym bardziej, że

    Po tylu latach te same panele mogą istnieć na rynku pod inną marką. Weź
    kawałek i oglądnij w marketach budowlanych, może znajdziesz. Miałem taką
    samą sytuację: "producent" już nie miał paneli, które szukałem, ale w
    Liroju trafiłem przy wejściu w promo te same panele, ale innego
    "producenta" ;)

    --
    Pozdr
    S.