  • 1. Data: 2019-10-07 09:59:57
    Temat: Wynajem rusztowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Jakiego kosztu musiałbym sie spodziewac chcac wynajac rusztowanie na 3
    sciany domu (około 200m2) na miesiac?
    Najlepiej w opcji wypozyczenie + montaz / demontaz

    Podzwonie po firmach ale jestem ciekaw waszych doswiadczen.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 2. Data: 2019-10-07 19:46:11
    Temat: Re: Wynajem rusztowania
    Od: ks <b...@b...pl>

    W dniu 2019-10-07 o 09:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Najlepiej w opcji wypozyczenie + montaz / demontaz
    >
    > Podzwonie po firmach ale jestem ciekaw waszych doswiadczen.

    Kosztu nie znam, sam wynajmowałem kiedyś szalunki.
    Chcesz wynająć rusztowanie i wpuściś firme żeby robiła?

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 3. Data: 2019-10-07 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ks b...@b...pl ...

    > Kosztu nie znam, sam wynajmowałem kiedyś szalunki.
    > Chcesz wynająć rusztowanie i wpuściś firme żeby robiła?

    analizuje rózne możliwości... :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 4. Data: 2019-10-08 00:33:07
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Najlepiej w opcji wypozyczenie + montaz / demontaz
    >
    > Podzwonie po firmach ale jestem ciekaw waszych doswiadczen.
    Kiedyś najtańszą opcję było kupienie używanych rusztowań i sprzedaż po zakończenia
    budowy. Kosztów nie znam, bo robiłem to już dawno temu.
    Niestety, montaż w własnym zakresie.
    Bardzo firmy, czy brygady ( bo nie wiem co chcesz robić) mają własny sprzęt.
    I rusztowania też mają.
    Pozdro. abomito

  • 5. Data: 2019-10-08 12:04:12
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.10.2019 09:59, Budzik wrote:
    > Jakiego kosztu musiałbym sie spodziewac chcac wynajac rusztowanie na 3
    > sciany domu (około 200m2) na miesiac?
    > Najlepiej w opcji wypozyczenie + montaz / demontaz

    Jak robisz sam, to kup 10 ramek po 60zł. Jak ma robić firma, to mają
    swoje. Pytasz o domek czy o blok/kamienice? Bo płacenie za montaż w
    przypadku tego pierwszego, brzmi śmiesznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2019-10-08 13:57:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak robisz sam, to kup 10 ramek po 60zł. Jak ma robić firma, to mają
    > swoje. Pytasz o domek czy o blok/kamienice? Bo płacenie za montaż w
    > przypadku tego pierwszego, brzmi śmiesznie.

    Ma fajną szopę na narzędzia :D

  • 7. Data: 2019-10-08 20:38:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 08.10.2019 13:57, sirapacz wrote:
    > Ma fajną szopę na narzędzia :D

    A to nie Budyń? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2019-10-08 20:58:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.10.2019 o 13:57, sirapacz pisze:

    > Ma fajną szopę na narzędzia :D

    W internetach napisali, że fantazyjną. Polak potrafi.

  • 9. Data: 2019-10-08 21:53:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A to nie Budyń? ;-)

    LOL Budyń:P zobaczyłem nick wyżej a to nie autor :D Sorry Budzik!

  • 10. Data: 2019-10-09 07:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > LOL Budyń:P zobaczyłem nick wyżej a to nie autor :D Sorry Budzik!

    Spoko, nie pierwszy to raz :)
    BTW ja tez mam szope na narzedzia. Taka mała :) Postawiłem niedawno. Moja
    pierwsza mysl była - czyzby sirapacz to był moj sąsiad... :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę