  • 11. Data: 2019-10-11 10:33:09
    Temat: Re: Wynajem rusztowania
    Od: ArekM <a...@g...com>

    Ruszowania na sciane 40 m2, 1 miesiąc, dowóz w cenie - 1000PLN

  • 12. Data: 2019-10-11 11:15:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.10.2019 10:33, ArekM wrote:
    > Ruszowania na sciane 40 m2, 1 miesiąc, dowóz w cenie - 1000PLN

    LOL. To nawet jak kupić własne i sprzedać po robocie za pół ceny, to
    wyjdzie taniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2019-10-13 22:00:03
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    > LOL. To nawet jak kupić własne i sprzedać po robocie za pół ceny, to
    > wyjdzie taniej.
    Proponowałem to wcześniej.Tyle, że są haczyki.Prywatny inwestor tak może robić.Ale
    mając firmę albo bank- nie wiem, ale mogą krzywo patrzeć na takie hopsztosy...
    Pozdro.abomito

  • 14. Data: 2019-10-14 06:44:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.10.2019 22:00, abomito wrote:
    > Proponowałem to wcześniej.Tyle, że są haczyki.Prywatny inwestor tak może robić.Ale
    mając firmę albo bank- nie wiem, ale mogą krzywo patrzeć na takie hopsztosy...

    Mając firmę w jakim sensie, że deweloper stawia budynek?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2019-10-14 22:00:39
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Mając firmę w jakim sensie, że deweloper stawia budynek?
    Nie wiem nic o tym, że autor wątku był deweloperem.
    Ale pieniądze na rusztowania trzeba skądś wziąć.Jeśli ktoś bierze kredyt- to
    raczej bank nie da na to kasy. A jeśli da to jak rozliczyć zwrot?
    A firma może nawet od innej firmy, i to nawet z montażem- tylko pytanie było, jak to
    zrobić najtaniej!
    Pozdro.abomito

  • 16. Data: 2019-10-15 05:12:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.10.2019 22:00, abomito wrote:
    > Jeśli ktoś bierze kredyt- to
    > raczej bank nie da na to kasy. A jeśli da to jak rozliczyć zwrot?

    Przecież bank co najwyżej się spyta - "Ile na ocieplenie?" - to podasz
    cenę w której zmieścisz się z rusztowaniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz