  • 1. Data: 2015-09-04 09:47:21
    Temat: Wypadająca szuflada - jak zrobić żeby nie wypadała :)
    Od: gajos <s...@w...pl>

    Kupiłem używane meble i przy wysuwaniu szuflady nie mają blokowania, są
    bez prowadnic. da się coś z tym zrobić ?? Chodzi o bezpieczeństwo
    dziecka żeby nie wysuneło i nie spadło na nią.

  • 2. Data: 2015-09-04 17:08:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 4 Sep 2015 09:47:21 +0200, gajos napisał(a):

    > Kupiłem używane meble i przy wysuwaniu szuflady nie mają blokowania, są
    > bez prowadnic. da się coś z tym zrobić ?? Chodzi o bezpieczeństwo
    > dziecka żeby nie wysuneło i nie spadło na nią.

    http://scandinavianbaby.pl/product-pol-30-Baby-Dan-M
    agnetyczna-blokada-szuflad-i-szafek.html?gclid=CLbUl
    fXT3ccCFUnlwgodPC4CXg
    http://scandinavianbaby.pl/product-pol-31-Baby-Dan-P
    rzyklejana-blokada-szuflad-i-szafek.html
    Itp, itd:
    http://kobiety-kobietom.com/zakupy/ranking.php?pr=za
    bezpieczenia-do-szafek-i-szuflad
    --
    XL
    "Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

  • 3. Data: 2015-09-04 20:50:30
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "gajos" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Kupiłem używane meble i przy wysuwaniu szuflady nie mają blokowania, są
    bez prowadnic. da się coś z tym zrobić ?? Chodzi o bezpieczeństwo
    dziecka żeby nie wysuneło i nie spadło na nią.

    Przyczep mocną linkę do tylnej ściany mebla i szuflady.
    Wojtek

  • 4. Data: 2015-09-07 13:50:17
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 04.09.2015 o 09:47, gajos pisze:
    > Kupiłem używane meble i przy wysuwaniu szuflady nie mają blokowania, są
    > bez prowadnic. da się coś z tym zrobić ?? Chodzi o bezpieczeństwo
    > dziecka żeby nie wysuneło i nie spadło na nią.

    Zamontuj najtansze prowadnice dostepne w supermarketach

  • 5. Data: 2015-09-07 14:44:41
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-09-07 o 13:50, tomekp pisze:

    > Zamontuj najtansze prowadnice dostepne w supermarketach

    To nie takie proste. Ja bardzo chętnie zamieniłbym prowadnice kulkowe na
    inne, bo się ciągle psują, ale żadne znane mi prowadnice się nie mieszczą.