  • 1. Data: 2018-11-13 20:11:12
    Temat: Wypełnienie szczelin przy schodach - czym?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Są drewniane, ażurowe schody, stopnie dochodzą bokami do ściany, ale
    niedokładnie, są szczeliny.
    Czym te szczeliny można wypełnić, żeby nie pękało? Szpachla do drewna jest
    chyba zbyt krucha. Co innego się nada?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2018-11-13 20:29:11
    Temat: Re: Wypełnienie szczelin przy schodach - czym?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 13/11/2018 20:11, Roman Tyczka wrote:
    > Co innego się nada?

    Fuga silikonowa.

  • 3. Data: 2018-11-13 20:33:00
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 listopada 2018 20:11:13 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:
> [...]
    > niedokładnie, są szczeliny.
    > Czym te szczeliny można wypełnić, żeby nie pękało? Szpachla do drewna jest

    ALbo akryl w kolorze ściany
    Albo "sekret stolarza" czyli rodzaj kleju który łaczy się pyłem drewnianym z którego
    są zrobione schody

  • 4. Data: 2018-11-14 07:02:47
    Od: l...@g...com

    To chyba Capon plus pył drzewny. Ale to będzie zbyt sztywne. Schody drewniane pracują
    i na styku ze ścianą musi być coś elastycznego.

  • 5. Data: 2018-11-14 08:33:33
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    Witam,
    https://www.leroymerlin.pl/podlogi-drewniane-boazeri
    e/srodki-do-podlog-z-drewna/kity-do-drewna/kit-do-dr
    ewna-den-braven,p264949,l222.html

  • 6. Data: 2018-11-14 09:16:04
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 13 Nov 2018 20:29:11 +0100, Sebastian Biały wrote:

    > Fuga silikonowa.

    Masz na myśli taki silikon?

    https://www.obi.pl/silikony-i-akryle/soudal-silikon-
    uniwersalny-280-ml-bezowy/p/1585348

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 7. Data: 2018-11-14 09:16:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 listopada 2018 07:02:49 UTC+1 użytkownik l...@g...com
    napisał:
    > To chyba Capon plus pył drzewny. Ale to będzie zbyt sztywne. Schody drewniane
    pracują i na styku ze ścianą musi być coś elastycznego.

    Wikol najzwyklejszy z pyłem drzewnym mieszali stolarze i tym ubytki wypełniali

  • 8. Data: 2018-11-14 09:24:22
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > niedokładnie, są szczeliny.
    > Czym te szczeliny można wypełnić, żeby nie pękało? Szpachla do drewna jest

    Akrylem

  • 9. Data: 2018-11-14 20:21:13
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Wikol najzwyklejszy z pyłem drzewnym mieszali stolarze i tym ubytki wypełniali

    Znaczy są dwa kleje do drewna_
    Wikol- jest po związaniu sztywny i jeśli sklejone płaszczyzny dostaną wody potrafi
    się rozłączyć.Przez stolarzy rzadko stosowany.
    CR (Boryszew), Dewinol,kroniklej i różne -takie jest elastyczny i trwale klei co
    się da z czym się sie nawinie.Byle tylko porowate było.Ale nie wolno tego używać
    jako wypełniacza!Szczególnie po wymieszaniu z trocinami wiąże bardzo wolno i ma
    duży skurcz.Po związaniu również jest szarobure i trudno to pomalować.A jeśli
    nalożyleś za dużo chcesz to ściąć- z gumą jest łatwiej...

  • 10. Data: 2018-11-15 17:10:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 14/11/2018 09:16, Roman Tyczka wrote:
    > Masz na myśli taki silikon?
    > https://www.obi.pl/silikony-i-akryle/soudal-silikon-
    uniwersalny-280-ml-bezowy/p/1585348

    Nie, używałem kompletu fuga + fuga silikonowa w łazience, kupionego
    wieki temu w praktikerze pod taką nazwą. Ponieważ wanna mi osiadła o
    0.5mm to widzę że silikon się delikanie rozciągnął i nie puścił. Wygląda
    dobrze, nie odbarwia sie od słońca i ogólnie jest ok.