  • 1. Data: 2018-08-05 13:27:35
    Temat: Wysadzony blok - fuszerka budowlana
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    https://www.tvn24.pl/magazyn-tvn24/byly-bloki-bedzie
    -las-do-poniedzialku-ma-was-tu-nie-byc,167,2880

    Zerknijcie sobie na ten materiał filmowy. Budowa z porothermu prawie bez
    zaprawy :-)
    Teraz przykleją styropian na placki :-)
    Nie dziwię się, że się to tak zawaliło po butli z gazem, toż to fuszerka
    budowlana :-)

    Jak ktoś to kupi to będzie miał w zimie grzyba na ścianach i wszędzie
    będzie wiało z gniazdek.

  • 2. Data: 2018-08-05 14:16:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak teraz buduja. Niedaleko mnie budowali takie same. To sa konstrukcje szkieletowe.
    Pustaki wmurowuja po wylaniu szkieletu i stropu. Sciany z pustakow zabezpieczaja
    przed zlozeniem sie budynku. Znam takich co mieszkaja w tego typu domach. Mowia ze sa
    cieple i ogrzewanie jest tanie.

  • 3. Data: 2018-08-05 15:42:51
    Temat: Re: Wysadzony blok - fuszerka budowlana
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.08.2018 14:16, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    zabezpieczaja przed zlozeniem sie budynku. Znam takich co mieszkaja w tego typu
    domach. Mowia ze sa cieple i ogrzewanie jest tanie.

    No ale tam nie ma zaprawy między bloczkami :-) Popatrz na rumowisko :-)
    A wiać będzie jeszcze bardziej, bo tak strop się chociaż wlewa w pustaki
    i częściowo uszczelnia górę.

  • 4. Data: 2018-08-05 16:59:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez przesady, pustaki sa czyms posklejane. Na rumowisku widac kawalki wieksze niz
    jeden pustak. To ze jest jakis spermolit pomiedzy pustakami widac na scianach ktore
    stoja.

  • 5. Data: 2018-08-06 09:19:30
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 15:42, KIKI pisze:
> [...]
    >>

    > No ale tam nie ma zaprawy między bloczkami :-) Popatrz na rumowisko :-)
    > A wiać będzie jeszcze bardziej, bo tak strop się chociaż wlewa w pustaki

    Zobacz 1:22 do 1:26 tego materiału.
    Zaprawy jest, w cholerę, aż pustaki krzywo leżą. Taki wynalazek ja
    sznurek był im obcy przy murowaniu. Rozumiem murować na zakładkę, między
    warstwami, ale na zygzak?

    Z drugiej strony, deweloperka, opierdolą styropianem, a od środka 6cm
    tynku i będzie wyglądało równo. Klient przyjedzie, obejrzy, kupi i niech
    walczy potem z grzaniem/przeciągami/mostkami.

    --
    viktorius

  • 6. Data: 2018-08-06 16:56:21
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.08.2018 o 09:19, viktorius pisze:
    > Z drugiej strony, deweloperka, opierdolą styropianem, a od środka 6cm
    > tynku i będzie wyglądało równo. Klient przyjedzie, obejrzy, kupi i niech
    > walczy potem z grzaniem/przeciągami/mostkami.

    Skoro to wiedza powszechna, to dlaczego gdzie nie spojrzę to mieszkania
    w nowych budynkach wyprzedają się na pniu?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2018-08-06 17:07:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 16:56:27 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

    > Skoro to wiedza powszechna, to dlaczego gdzie nie spojrzę to mieszkania
    > w nowych budynkach wyprzedają się na pniu?

    A co ma zrobić osoba która chce mieszkanie kupić?
    Przeciez bloku sobie nie wybuduje na spólke z innymi
    Pozatym ludzie oczami kupuja i ładną wizualizacje widzę w biurze sprzedazy u
    developera, huśtawki, trawnik i płacą za "apartament" Villa Prestige Pod Jaworami
    czy co tam za nazwę marketingowiec developera wymyśli
    Nie wiem jak teraz ale tak koło 2007 to dziury w ziemi nawet nie było tylko pole
    porośniete pokrzywami a ludzie "developerowi" kasę na przyszłe mieszkania wpłacali

  • 8. Data: 2018-08-06 18:24:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.08.2018 o 17:07, Kris pisze:
    > Nie wiem jak teraz ale tak koło 2007 to dziury w ziemi nawet nie było tylko pole
    porośniete pokrzywami a ludzie "developerowi" kasę na przyszłe mieszkania wpłacali

    Teraz jest tak samo, zanim zaczną się pracę to czasami deweloper się
    chwali że 1/3 już sprzedana. W pewnym momencie, te mieszkania to już
    chyba za kasę klientów się buduje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2018-08-07 10:09:49
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2018-08-06 o 17:07, Kris pisze:

    > A co ma zrobić osoba która chce mieszkanie kupić?
    > Przeciez bloku sobie nie wybuduje na spólke z innymi

    Albo samemu szukać działki, kupić, zrobić projekt, znaleźć rzetelnego
    wykonawce, pilnować go, znaleźć kolejnego, znaleźć tynkarzy, dobre okna,
    wykończeniowców, gościa od kuchni, rozeznać się w rynku, który materiał
    to szajs, a który jest godny kupienia, itd.
    Można też kupić gotowe, właśnie wybudowane, ale liczyć, że to co powyżej
    miało się samemu dopilnować, to deweloper zrobił rzetelnie. A to nie
    niekoniecznie niestety, bo na 100% leci po kosztach, co widać na
    materiale filmowym z root posta. Zastosowano innowacyjny sposób
    okładania muru z porothermu "na grubą fuge poziomą" i dystans w pionowym
    pióro-wpuście "że ręka wchodzi".

    Wybór należy do inwestora. A mieszkać gdzieś trzeba, nie każdy ma
    domek/mieszkanie po babci....

    --
    viktorius

  • 10. Data: 2018-08-11 13:08:29
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.08.2018 16:56, Mateusz Bogusz wrote:

    > Skoro to wiedza powszechna, to dlaczego gdzie nie spojrzę to mieszkania
    > w nowych budynkach wyprzedają się na pniu?

    A to jest pytanie za milion :-)