  • 1. Data: 2018-11-02 06:46:11
    Temat: Za prąd będziemy płacić najwięcej w Europie
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Za prąd będziemy płacić najwięcej w Europie

    https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/energetyka-
    do-modernizacji-bedziemy-miec-najdrozsza-energie-w-e
    uropie,880528.html

    --
    Pozdr.
    T.

  • 2. Data: 2018-11-02 11:05:35
    Temat: Re: Za prąd będziemy płacić najwięcej w Europie
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-11-02 o 06:46, Twardy pisze:
    > Za prąd będziemy płacić najwięcej w Europie
    >
    > https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/energetyka-
    do-modernizacji-bedziemy-miec-najdrozsza-energie-w-e
    uropie,880528.html

    Takie pytanie - czy jeżeli prezydent podpisze 12-go listopada, to przy
    G12w będziemy mieć całą dobę 2 taryfę? :D :D :D

    --
    Pete

  • 3. Data: 2018-11-02 14:01:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Informacja oparta na polprawdach. Latwo sprawdzic kto dostaje pieniadze za emisje
    CO2. Latwo sprawdzic czy polski wegiel drozszy od zagranicznego. Latwo sprawdzic z
    kim sympatyzuje ekspert, latwo sprawdzic co za niezwykle wiarygodne zrodlo podalo
    informacje. To ze prad zdrozeje wiadomo bo wpisane jest to w kontrolowana inflacje,
    ktora jest ponizej wyznaczonej granicy. Nalezy zadac sobie pytanie czy jak by
    rzadzili zlodzieje z PO to prad by tanial? Czy zamkniecie i sprzedanie niemcom
    polskich kopaln i wegla jaki w nich jest spowodowalo by powazne obnizki cen pradu.
    Czy jak by rzadzili zlodziele z PO oplata za emisje CO2 byla by nizsza? Bismarck
    stwierdzil ze Polacy nie moga sie sami rzadzic bo bardzo szybko stana sie mocarstwem
    zagrazajacym niemcom. Rosjanie tez czuja przed nami respekt bo w historii Europy
    bylismy jedynym panstwem ktore zdobylo i okupowalo Moskwe w ktorej na Kremlu zasiadl
    jako Car polski krol. Ogladam rozne dzienniki. Jakos nie widzialem zeby w tvnie
    podali ze bezrobocie w Polsce spadlo do 3,4%. Przy takim bezrobociu i niskiej
    inflacji moze zdrozec prad bo spoleczenstwo ma pieniadze zeby za drozszy placic. W
    dupe dostana niemieckie montownie jakie sa w Polsce bo beda placily drozej za prad i
    w ten sposob sponsorowaly np ocieplanie domow.

  • 4. Data: 2018-11-02 14:17:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Nov 2018 06:01:30 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Nalezy zadac sobie pytanie czy jak by rzadzili zlodzieje z PO to prad by tanial?

    Widzisz Zenuś, może i warto by cię było czytać ale po takim zdanku
    ochota przechodzi. Poprawnie powinieneś zapytać - Czy prąd by nie drożał
    za złodziei z PO czy za złodziei z PIS?
    Na pocieszenie ci zapodam brazylijski dowcip:
    -Czy jest to możliwe aby być prezydentem i nie kraść?
    -Nie wiadomo, bo jak dotąd nikt nie próbował :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-11-02 14:35:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma obowiazku czytania tego co tutaj pisze. Siebie pociesz a nie mnie. A co do
    zlodziejstwa wsrod rzadzacych. POprzednicy byli wiekszymi zlodziejami niz obecni i
    zmiana wladzy byla krokiem w dobra strone zrobionym trzy lata temu przez wyborcow.
    Jak sie komus tutaj nie podoba to jest wolna droga na wspanialy zachod Europy. Ja
    chwilowo sie tam nie wybieram bo jest mi dobrze tutaj.

  • 6. Data: 2018-11-02 15:52:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Nov 2018 06:35:22 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > POprzednicy byli wiekszymi zlodziejami niz obecni i zmiana wladzy byla krokiem
    >w dobra strone zrobionym trzy lata temu przez wyborcow.

    Jasne. Nie ma obowiązku posługiwania sie rozumem. Tym niemniej, to nie
    szkodzi a pomóc może :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-11-02 16:12:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chwilowo widac ze wyborcy posluzyli sie rozumem zbiorowym i im pomoglo. Nie chcieli
    uchodzcow z Afryki i ich nie maja. Chcieli zeby im sie zylo ciut lzej i maja 500+ i
    bezrobocie na poziomie PRL. Jak Ci sie rzady PISu nie podobaja to masz rok na
    spakowanie sie i wyjazd bo w nastepnych wyborach PIS wygra wyzej niz w poprzednich.

  • 8. Data: 2018-11-02 17:10:09
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Zenek Kapelinder wrote:
    > Przy takim bezrobociu i niskiej
    > inflacji moze zdrozec prad bo spoleczenstwo ma pieniadze zeby za
    > drozszy placic.

    "Będziemy musieli podnieść ceny usług komunalnych, tych powszechnie
    dostępnych, nie tylko komunikacji miejskiej, ale także wody, ścieków -
    powiedział Andrzej Porawski, dyrektor Biura Związku Miast Polskich. -
    Oczyszczalnie ścieków, stacje uzdatniania wody, przerób śmieci - to wszystko
    działa z wykorzystaniem dużych ilości energii elektrycznej"

    --
    Pozdr.
    T.

  • 9. Data: 2018-11-02 17:47:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/energetyka-
    do-modernizacji-bedziemy-miec-najdrozsza-energie-w-e

    Czyli ile? Bo teraz płacę 1200 zł. Ile będę płacił za rok? :-)
    Bo takie prognozy co będzie za 10 lat jakoś nie wierzę.

    Robert

  • 10. Data: 2018-11-02 20:17:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zuzycie pradu wodociagi rozne maja duze. Ale w rozbiciu na 1m? wody ilosc energii
    elektrycznej jest mala. W rozporzadzeniu ministra infrastruktury z 2002 roku stoi jak
    byk ze cisnienie w sieci wodociagowej ma sie zawierac pomiedzy 0,05-0,6MPa. Mam
    manometr i pokazuje pomiedzy 0,45-0,65. Zjada wodociagi do 0,4 i spadnie im zuzycie
    pradu z 3% na 2% na 1m?. W kalkulacji kosztow nie liczy sie bezwzgledna cena nosnikow
    a koszt nosnika na na wyrob czy usluge.