  • 11. Data: 2018-11-02 20:42:44
    Temat: Re: Za prąd będziemy płacić najwięcej w Europie
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-02 o 11:05, Pete pisze:
> [...]
    do-modernizacji-bedziemy-miec-najdrozsza-energie-w-e
    uropie,880528.html

    > Takie pytanie - czy jeżeli prezydent podpisze 12-go listopada, to przy
    > G12w będziemy mieć całą dobę 2 taryfę? :D :D :D

    Powinniśmy mieć ale nie będzie bo z tego co wiem to liczniki są na stałe
    zaprogramowane i nie mają komunikacji on-line żeby je zdalnie
    przestawić, chyba że inkasent ma taki moduł, tyle że u mnie już nie ma
    inkasentów, listonosze szczytują liczniki.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2018-11-03 08:02:32
    Od: l...@g...com

    To liczniki mają dobrze, stanowczo za dobrze.

  • 13. Data: 2018-11-03 08:04:09
    Od: l...@g...com

    0,05MPa, stanowczo za mało.

  • 14. Data: 2018-11-03 08:47:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-11-02 o 20:42, Janusz pisze:

> [...]
    > przestawić, chyba że inkasent ma taki moduł, tyle że u mnie już nie ma
    > inkasentów, listonosze szczytują liczniki.

    We Wrocławiu Tauron zainstalował takie cusie:
    http://amiplus.tauron-dystrybucja.pl/o-amiplus/intel
    igentne-liczniki/Strony/inteligentne-liczniki.aspx

    Ciekawe, czy przestawi wajchę zdalnie na 12-go.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2018-11-03 14:00:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.11.2018 o 08:04, l...@g...com pisze:
    > 0,05MPa, stanowczo za mało.

    Przepis to przepis.
    Ja mam 0,3 i jest w porządku, ale u kolegi jest poniżej 0,1 (VI piętro)
    i za każdym razem musi w spłuczkę uderzyć aby się zawór otworzyl.
    Jacek

  • 16. Data: 2018-11-03 14:02:54
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 03 Nov 2018 14:00:52 +0100, Jacek wrote:
    > Ja mam 0,3 i jest w porządku, ale u kolegi jest poniżej 0,1 (VI piętro)
    > i za każdym razem musi w spłuczkę uderzyć aby się zawór otworzyl. Jacek

    Brzmi jak felerna spłuczka. Zawór zakamieniony albo pływak za lekki.

    Mateusz

  • 17. Data: 2018-11-03 14:41:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Brzmi jak felerna spłuczka. Zawór zakamieniony albo pływak za lekki.
    Albo coś tam schwał. :-)

    Robert

  • 18. Data: 2018-11-03 15:25:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-03 o 08:47, Pete pisze:

> [...]
    > http://amiplus.tauron-dystrybucja.pl/o-amiplus/intel
    igentne-liczniki/Strony/inteligentne-liczniki.aspx
    No nie, mój jest zwykły elektroniczny, Pan który go montował pózniej go
    ręcznie
    ustawiał. Stąd wiem że żadnego sterowania zdalnego nie ma.

    > Ciekawe, czy przestawi wajchę zdalnie na 12-go.
    To jest kwestia wysłania komendy po sieci, albo nowego harmonogramu
    świąt, zależy jak to jest zrobione w liczniku.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2018-11-03 15:25:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-03 o 08:02, l...@g...com pisze:
    > To liczniki mają dobrze, stanowczo za dobrze.

    Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2018-11-03 15:41:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie twierdze ze 0,05 to za malo czy w sam raz. Tyle jest w przepisach i wodociagi
    maja rezerwe na obnizenie zuzycia pradu na pompowanie. Mam zalozony reduktor i
    ustawilem go na 0,12MPa. Zadnych problemow z takim cisnieniem nie ma. Zawory w pralce
    i zmywarce otwieraja sie i zamykaja. Woda leci calkiem zwawo.