  • 1. Data: 2018-06-06 13:00:21
    Temat: Żaba na głębokości 0,6m???
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kopię ja se dół pod fundament, dokopałem się do warstwy
    piachu a tu nagle żaba na łopacie. Pytanie czy ona tam
    mogła być w sensie probabilistyczno-biologicznym, czy może zaszła
    mię od tyłu i wskoczyła do dołu? Dookoła dołu raczej sucho
    i rzadkie chwasty, miejsce mało żabonośne...
    A w piachu była cała utytłana, tak jakby faktycznie tam
    była zakopana. Chyba że się utytłała wpadając...

    L.

  • 2. Data: 2018-06-06 14:12:14
    Temat: Re: Żaba na głębokości 0,6m???
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > A w piachu była cała utytłana, tak jakby faktycznie tam
    > była zakopana. Chyba że się utytłała wpadając...

    Taka dajmy na to grzebiuszka ziemna, jak sama nazwa wskazuje,
    tylko patrzy gdzie by się tu zagrzebać w ziemi. A już ropucha
    (Bufo bufo) z nudów potrafi zakopać się na trzy metry. Może
    ona to była?

    Jarek

    --
    Dmuchał żabę chuligan raz, kawał świntucha.
    Dmucha ją, dmucha, dmucha, dmucha, dmucha, dmucha,

  • 3. Data: 2018-06-06 15:34:10
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Kopię ja se dół pod fundament, dokopałem się do warstwy
    > piachu a tu nagle żaba na łopacie.

    Hejka. Trapi mnie to czy odróżniasz łopatę od szpadla i żabę od ropuchy
    Pozdrawiam frapująco Ja...cki

  • 4. Data: 2018-06-06 16:00:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 6 czerwca 2018 15:34:02 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
    > Hejka. Trapi mnie to czy odróżniasz łopatę od szpadla i żabę od ropuchy
    > Pozdrawiam frapująco Ja...cki

    Łopata była to jak najbardziej, a tak właściwie to sipa. Szpadel
    (a tak właściwie to sztychówkę) miałem nieopodal :]
    A co do żaby to słusznie się kolega trapił, zrobiwszy retrospekcję
    stwierdzam, iż była to ropucha.

    L.

  • 5. Data: 2018-06-06 16:01:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 6 czerwca 2018 14:12:15 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > tylko patrzy gdzie by się tu zagrzebać w ziemi. A już ropucha
    > (Bufo bufo) z nudów potrafi zakopać się na trzy metry. Może
    > ona to była?

    To było takie bardziej chuchro niż bufo, ale to faktycznie było coś
    ropuchowatego :>

    L.

  • 6. Data: 2018-06-06 19:15:16
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 06.06.2018 13:00, Lisciasty pisze:

    > Kopię ja se dół pod fundament, dokopałem się do warstwy
    > piachu a tu nagle żaba na łopacie. Pytanie czy ona tam
    > mogła być w sensie probabilistyczno-biologicznym, czy może zaszła
    > mię od tyłu i wskoczyła do dołu?

    Jak znam życie - fundamentalistów - był to jej ostatni skok w życiu.

  • 7. Data: 2018-06-06 21:45:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 6 czerwca 2018 19:15:18 UTC+2 użytkownik collie napisał:
    > Jak znam życie - fundamentalistów - był to jej ostatni skok w życiu.

    Ty masz naprawdę jakiś duży problem ze sobą :/

    L.

  • 8. Data: 2018-06-06 23:19:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 06.06.2018 21:45, Lisciasty pisze:

    > Ty masz naprawdę jakiś duży problem ze sobą :/

    Pochlebiam sobie, że to dzięki i mojej "pracy u podstaw" na
    tej grupie (i okolicach), przynajmniej tacy "fundamentaliści"
    i inni przydomowi ogrodnicy nie przyznają się już publicznie
    do tego, co kiedyś było powszechne tu (vide krety). Idź
    z Bogiem, znaczy - z żabami i kretami. ;)

  • 9. Data: 2018-06-07 09:18:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 czerwca 2018 23:19:30 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > do tego, co kiedyś było powszechne tu (vide krety). Idź
    > z Bogiem, znaczy - z żabami i kretami. ;)

    O właśnie- krety
    Co polecisz?
    Karbid, świece dymne czy inne jakieś preparaty?

  • 10. Data: 2018-06-07 11:06:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 07.06.2018 09:18, Kris pisze:

    > O właśnie- krety
    > Co polecisz?
    > Karbid, świece dymne czy inne jakieś preparaty?

    Stare polskie porzekadło powiada: pies jak nie ma
    co robić, to sobie jaja liże. Spróbuj i Ty.