  • 1. Data: 2018-07-14 11:10:57
    Temat: Zakrycie pionów kanalizacj przed tynkowaniem
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czym najlepiej zakryć bruzdy o szer. 8cm w ścianach z rurami pcv
    przed tynkowaniem (cementowo-wapienne)? Tynkarz nie chce wypełniać
    tego tynkiem bo twierdzi że taka warstwa ma dużą kurczliwość i
    popęka, uważa, że lepiej wypełnić pianą a na wierzchu warstwa
    klej+siatka. A może wystarczy zwykła zaprawa murarska - wyrównać do
    płaszczyzny ściany i nie chrzanić się z tą siatką i klejem?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-07-14 11:23:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 11:10:59 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > klej+siatka. A może wystarczy zwykła zaprawa murarska - wyrównać do
    > płaszczyzny ściany i nie chrzanić się z tą siatką i klejem?

    Wypełnij je pianką a później niech zatynkują razem z reszta ściany

  • 3. Data: 2018-07-14 11:54:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Jul 2018 02:23:03 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Wypełnij je pianką a później niech zatynkują razem
    > z reszta ściany

    Serio, tynk będzie się trzymał piany?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-07-14 12:10:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.07.2018 11:54, Marek pisze:

    > Serio, tynk będzie się trzymał piany?

    Nie pytaj, bo to usenetowa pierdoła - obok Zenka - znająca się
    na wszystkim i cały Boży dzień siedząca przed komputerem. ;)

  • 5. Data: 2018-07-14 12:14:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 11:54:19 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Serio, tynk będzie się trzymał piany?

    A dlaczego nie?
    Przecież różne przepusty itp. się piana wypełnia i później tynkuje

  • 6. Data: 2018-07-14 12:16:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 12:10:59 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Nie pytaj, bo to usenetowa pierdoła - obok Zenka - znająca się
    > na wszystkim i cały Boży dzień siedząca przed komputerem. ;)

    Kolejny post nie na temat wytworzyłeś
    Ile z ostatnich Twoich 50 postów było związane z tematem grupy?

  • 7. Data: 2018-07-14 14:40:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Jul 2018 03:14:34 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > A dlaczego nie?
    > Przecież różne przepusty itp. się piana wypełnia i
    > później tynkuje

    No tak pierwotnie chciałem zrobić i spytałem tynkarza czy to będzie
    ok , ale on zasugerował ten klej+siatka. Jeśli faktycznie sama pianą
    będzie ok, to szkoda mi czasu bawić się z tym klejem i siatką....

    --
    Marek

  • 8. Data: 2018-07-14 14:48:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co kundlu wyszczekales? Ma to zwiazek z tematyka grupy czy z zasady na kazdego
    szczekasz.

  • 9. Data: 2018-07-14 19:15:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 14:40:17 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > No tak pierwotnie chciałem zrobić i spytałem tynkarza czy to będzie
    > ok , ale on zasugerował ten klej+siatka. Jeśli faktycznie sama pianą
    > będzie ok, to szkoda mi czasu bawić się z tym klejem i siatką....

    Mam tak od ponad 10 lat już- wszelkie przepusty, bruzdy i inne ubytki wypełnione
    pianką a chata wytynkowana tynkiem cementowo wapiennym właśnie
    Żadnych problemów nie odnotowałem.

  • 10. Data: 2018-07-15 09:09:51
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    Jeżeli te bruzdy są głębokie, to może wystarczy je zapchać papierem. Tu również
    chodzi o to, żeby drgania i naprężenia z instalacji nie przechodziły na tynk,bo to
    nie pomaga. Druga rzecz: awarie.wyciąganie jakiejkolwiek instalacji,zarówno z tynku,
    jak z pianki przyjemne nie jest. A papier ? Lekko odkujesz tynk i wydłubujesz palcem.
    Nie uszkadzając przewodów.
    Pozdro.abomito