  • 1. Data: 2018-02-06 20:41:01
    Temat: Zalesianie dronem
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Taki pomysł

    https://www.youtube.com/watch?v=JcJ7vLwtSIM

    wygląda ciekawie jak dla mnie. Jeszcze wymyślą drona do
    wyrywania chwastów i będzie można ino siedzieć na werandzie
    i popijać browara :>

    L.

  • 2. Data: 2018-02-06 21:29:31
    Temat: Re: Zalesianie dronem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty ma taki pomysł:

    > https://www.youtube.com/watch?v=JcJ7vLwtSIM
    >
    > wygląda ciekawie jak dla mnie. Jeszcze wymyślą drona
    > do wyrywania chwastów i będzie można ino siedzieć na
    > werandzie i popijać browara :>

    Postuloway proces odwrotny znany jest już od dawna:

    https://www.liveleak.com/view?i=3ef_1367116609

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-02-06 21:50:34
    Od: i...@g...pl

    Bardzo dobry pomysł. Polecam go państwom UE, które same dawno wycięły w pieńvswoje
    lasy, a chcą decydować o gospodarce leśnej w polskich puszczach, w Puszczy
    Amazonskiej itp - niech się od nas i od nich odp...lą i puszczają te siewcze drony na
    swoich terenach. Będą zdrowsze i ZNOWU zalesione - od czyichś lasów wara :->

  • 4. Data: 2018-02-08 07:00:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 21:29:33 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > https://www.liveleak.com/view?i=3ef_1367116609

    Trzeba mieć jajca ze stali, żeby latać z taką giętką piłą
    w pobliżu linii wysokiego napięcia :P

    L.

  • 5. Data: 2018-02-08 07:15:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-08, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Trzeba mieć jajca ze stali, żeby latać z taką giętką piłą
    > w pobliżu linii wysokiego napięcia :P

    Tak mi sie przypomniało:
    https://youtu.be/08K_aEajzNA

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2018-02-08 13:44:38
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 08.02.2018 o 07:00, Lisciasty pisze:
    > Trzeba mieć jajca ze stali, żeby latać z taką giętką piłą
    > w pobliżu linii wysokiego napięcia :P

    1. Przewody są w bezpiecznej odległości od piły.
    2. Piła jest zdalnie sterowana z ziemi.
    3. Helikopter przecież i tak nie jest uziemiony.

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/gdzie-dr
    wal-nie-moze-tam-helikopter-posle,149149.html

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk