  • 1. Data: 2016-10-26 19:00:33
    Temat: Zamykam sezon polowań
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W tym roku złapałem 4 krety (+), 1 karczownika (+) i 1 kunę (puszczona
    wolno 30 km dalej blisko wysypiska śmieci, gdzie nie ma domów
    mieszkalnych. Koniec na ten rok.
    Jacek

  • 2. Data: 2016-10-26 19:53:36
    Temat: Re: Zamykam sezon polowań
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2016 19:00:33 +0200, Jacek napisał(a):

    > W tym roku złapałem 4 krety (+)

    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/za-zabicie-kreta-
    dostanie-tyle-ile-za-molestowanie-seksualne_616296.h
    tml

    "Krety, tak jak żubry i rysie, są w Polsce pod ochroną. Kret na mocy ustawy
    o ochronie przyrody i rozporządzenia Ministra Środowiska z października
    2011 roku jest naprawdę chroniony! (...)

    Za zabicie kreta grożą naprawdę wysokie kary. Nawet 3 lata więzienia lub
    kara grzywny w wysokości od 500 złotych do nawet 100 tysięcy złotych.
    Wszystko zależy od tego, jakich środków użyjesz do zabicia kreta. - Zgodnie
    z ustawą o ochronie zwierząt nie można bezkarnie zabić kreta. Za ten czyn
    grozi kara do 2 lat pozbawienia wolności, a jeśli zwierzę zostanie zabite
    ze szczególnym okrucieństwem, to nawet 3 lata - przestrzega Zuzanna
    Ostrowska, prokurator rejonowy w Koszalinie."

  • 3. Data: 2016-10-26 21:08:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.10.2016 o 19:53, Ikselka pisze:
    > http://www.se.pl/wiadomosci/polska/za-zabicie-kreta-
    dostanie-tyle-ile-za-molestowanie-seksualne_616296.h
    tml
    Portal SE - solidne informacje ;-)

    > "Krety, tak jak żubry i rysie, są w Polsce pod ochroną.
    Idź na całość! Jak nosorożec sumatrzański, panda wielka i wombat
    australijski!

> [...]
    >
    > Za zabicie kreta grożą naprawdę wysokie kary. Nawet 3 lata więzienia lub
    > kara grzywny w wysokości od 500 złotych do nawet 100 tysięcy złotych.
    Idź na całość! 100 tysięcy milionów i dożywocie!

    Polecam przeczytać ze zrozumieniem:
    http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20112371419&t
    ype=2

    Ze zrozumieniem - podkreślam
    Jacek

  • 4. Data: 2016-10-26 23:22:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2016-10-26 19:00, Jacek pisze:

    > W tym roku złapałem 4 krety (+)

    Jakoś mnie to nie dziwi, albowiem widzi mi się, iż jesteś zstępnym jednego z tych
    chłopów polskich, którzy we wsi Mogiła, rękami czarnymi od pługa budowali Nową
    Hutę, a później w ramach awansu społecznego otrzymali mieszkania przy Placu
    Centralnym, czy też na innym MDM-ie. A jak wiadomo, człowiek może wyjść ze wsi,
    ale wieś z człowieka nigdy. I to do dziesiątego pokolenia. O tych chłopach
    polskich śpiewał ongiś Kazimierz Grześkowiak - "chłop żywemu nie przepuści"...

    Chłop żywemu nie przepuści!
    Chłop żywemu nie przepuści!
    Jak się żywe napatoczy,
    Nie pożyje se a juści!

    Jak nam kiedyś napomknęli,
    Że są w stawie dwa piskorze,
    Tośmy cały staw spuścili,
    Chociaż wielki był jak morze.

    Hej, kąkolą się kąkole,
    Hej, soczyście rośnie trawa,
    Gdy ze szwagrem tak bez pole,
    No, to żywe nie ma prawa!

    Wkoło spokój, wkoło cisza,
    Gorąc na czterdzieści stopni,
    Władek, patrzaj, leci mysza,
    Ulżyj sobie, weźże kopnij!

    I co Władek - podpisujący się "Jacek" - ulżyłeś sobie?

    --
    collie

  • 5. Data: 2016-10-27 08:45:02
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 26.10.2016 o 23:22, collie pisze:

> [...]
    > ale wieś z człowieka nigdy. I to do dziesiątego pokolenia. O tych chłopach
    > polskich śpiewał ongiś Kazimierz Grześkowiak - "chłop żywemu nie

    Jestes debilem czy może to po prostu twój zły dzień był?

  • 6. Data: 2016-10-27 10:27:45
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > W tym roku złapałem 4 krety (+), 1 karczownika (+) i 1 kunę (puszczona
    > wolno 30 km dalej blisko wysypiska śmieci, gdzie nie ma domów
    > mieszkalnych. Koniec na ten rok.

    Hejka. Krety budzą we mnie najgorsze mordercze instynkty.
    Pozdrawiam krwiożerczo Ja...cki

  • 7. Data: 2016-10-27 11:05:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2016-10-27 08:45, tomekp pisze:

    > Jestes debilem czy może to po prostu twój zły dzień był?

    Jakie pytanie, taka odpowiedź: chodziłeś do szkoły specjalnej,
    czy załapałeś się do klasy integracyjnej?

    --
    collie

  • 8. Data: 2016-10-27 11:15:56
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2016-10-27 10:27, Dirko pisze:

    > Krety budzą we mnie najgorsze mordercze instynkty.

    "Człowieka możemy ocenić po tym, jak traktuje zwierzęta" (Immanuel Kant)

    --
    collie

  • 9. Data: 2016-10-27 11:43:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2016-10-27 12:44, tomekp pisze:

    > Czyli jednak debil ze szlacheckim rodowodem znalezionym na strychu u babci na wsi.

    Napisał potomek fornala, wyedukowany w szkole specjalnej.

    --
    collie

  • 10. Data: 2016-10-27 12:17:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2016-10-27 13:13, Jacek pisze:

    > Taki np. Hitler był wielbicielem zwierząt, zwłaszcza psów.

    A Jezus nie miał psa. Według Biblii pies jest zwierzęciem nieczystym.
    Podobnie zresztą jak i kret.

    --
    collie