  • 1. Data: 2018-09-21 16:05:18
    Temat: Zasobnik po 24 latach
    Od: Kris <k...@g...com>

    W 1994r zdemontowalismy z Tatą działający od kilku(conajmniej bo nie pamietam) lat
    zbiornik od hydroforu
    Tak na oko z 300litrowy ocynkowany baniak.
    Jako że wtedy CO robiismy to baniak ten przerobilisy na zasobnik CWU
    Odcięliśmy dekiel, do środka włożylisby wężownice(wygietą w kształt sprezyny rurę)
    zaspawalismy dekiel i wyprowadzenia i podłaczylismy do instalacji CWU(kocioł
    śmieciuch)
    Działał do dzisiaj. W sobotę zuważyłem że coś kapie, odwinełem izolacje(wełną szklaną
    mieliśmy to opatulone i folią na wierzch) i patrze jest niewielka dziurka.
    Dzisiaj zamontowany nowy, kupiony w sklepie zasobnik
    Ciekawe czy ten nowy wytrzyma ćwierć wieku
    Na razie widze że ma g...o nie izolacje- cieniutką pianke. Pomimo podobnych wymiarów
    ten nowy znacznie lżejszy od tego starego

  • 2. Data: 2018-09-21 21:22:51
    Temat: Re: Zasobnik po 24 latach
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 21 września 2018 16:05:20 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Na razie widze że ma g...o nie izolacje- cieniutką pianke.
    > Pomimo podobnych wymiarów ten nowy znacznie lżejszy od tego starego

    Aby wytrzymał do końca rękojmi. Potem niech się klient buja.

    Ja miałem dylemat co kupić ale w końcu kupiłem ciężkiego klocka z nierdzewki
    za wielki wór dukatów, mam nadzieję że ćwierć wieku pożyje ;P

    L.