  • 1. Data: 2020-10-20 12:53:15
    Temat: Zasuwa burzowa
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Czy tak zasuwa
    https://3.allegroimg.com/s720/019ac4/fb38163f4da1b04
    b9a38f5046a83/Zasuwa-burzowa-zapobiega-cofaniu-wody-
    DN110
    Może być zamontowana pionowo? Zastosowanie będzie w instalacji odciągu
    trocin. Chcę tym zamykać nieużywane maszyny.
    Ta dźwignia jest na sztywno z klapą? Czy tylko ją blokuje a woda ma ją
    obrócić?

    Pewnie podjadę do marketu, ale może wcześniej ktoś odpowie. :-)

    Robert

  • 2. Data: 2020-10-20 15:47:23
    Temat: Re: Zasuwa burzowa
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Oct 2020 12:53:15 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > trocin. Chcę tym zamykać nieużywane maszyny.
    > Ta dźwignia jest na sztywno z klapą? Czy tylko ją blokuje a woda ma

    Zamówiłem podobną zasuwę, chce ją do pracy pionowej, ma zastąpić
    tymczasowy zawór spustowy. Wg opisu ramię powinno zamknąć klapę na
    stałe,

    --
    Marek

  • 3. Data: 2020-10-21 15:30:27
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Czy tak zasuwa
    > https://3.allegroimg.com/s720/019ac4/fb38163f4da1b04
    b9a38f5046a83/Zasuwa-burzowa-zapobiega-cofaniu-wody-
    DN110

    > Może być zamontowana pionowo?
    Ja mam podobną zasuwę, tylko mniejszą zamontowaną na spuście z rynny.
    Dźwignia "podpiera" klapkę i ją blokuje, natomiast otwarcie jest pod
    naporem wody, albo jak u mnie grawitacyjnie. Dźwignia nie jest połączona
    mechanicznie z klapką.
    Jacek