  • 1. Data: 2017-10-17 13:43:34
    Temat: Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia warunków zabudowy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Jaki rodzaj pisma odesłać na "Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w
    sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji"?

    Bo wydaje mi się, że Odwołanie to raczej po wydaniu Warunków Zabudowy.

    Chodzi o to, że ktoś chce postawić duże i wysokie bloki mieszkalne w
    pobliżu domów jednorodzinnych. Gdyby bloki te obrócił o 90 stopni, to
    nie zasłaniały by światła i nikt nie zaglądał by później do okien ;)
    Ponadto chciałbym też wystąpić o zmniejszenie ilości kondygnacji.

    Ktoś coś wie?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-10-17 14:46:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-10-17 o 13:43, Adam pisze:
> [...]
    > nie zasłaniały by światła i nikt nie zaglądał by później do okien ;)
    > Ponadto chciałbym też wystąpić o zmniejszenie ilości kondygnacji.

    To jest ten moment gdzie można najwięcej ugrać, bo po wydaniu warunków,
    to już droga odwoławcza, która może opóźnić inwestycję, ale
    niekoniecznie coś zmienić czy przyblokować.
    I najlepiej gdyby nie tylko tobie, ale i sąsiadom, przeszkadzały te
    wysokie kondygnacje, wtedy będziecie miel większe szanse coś ugrać.