  • 1. Data: 2018-10-11 13:12:50
    Temat: Zawiesiłem czujnik jakości powietrza ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Podpięty do germańskiej sieci monitoringu:

    http://poland.maps.luftdaten.info/#13/51.7792/16.673
    8

    Tutaj szczegółowe wykresy peemów:

    http://www.madavi.de/sensor/graph.php?sensor=esp8266
    -333130-sds011

    A tu dodatkowo temperatura i wilgotność:

    http://www.madavi.de/sensor/graph.php?sensor=esp8266
    -333130-dht

    Koszt "dynksa" do pomiaru to stówka, można się pobawić ;)

    L.

  • 2. Data: 2018-10-11 14:02:29
    Temat: Re: Zawiesiłem czujnik jakości powietrza ;)
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2018 13:12:52 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    -333130-dht

    > Koszt "dynksa" do pomiaru to stówka, można się pobawić ;)

    trzabyło powiesic dwa i sprawdzic powtarzalnosc pomiarow

    b.

  • 3. Data: 2018-10-11 14:10:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 11 października 2018 14:02:30 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > trzabyło powiesic dwa i sprawdzic powtarzalnosc pomiarow

    Jak będzie czas i zbędna stówa to zawieszę u sąsiada 2 domy dalej
    jeszcze jedną sztukę ;)

    L.

  • 4. Data: 2018-10-11 14:11:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-10-11 o 14:10, Lisciasty pisze:

    > Jak będzie czas i zbędna stówa to zawieszę u sąsiada 2 domy dalej
    > jeszcze jedną sztukę ;)
    >
    > L.

    To jeszcze rzuć linką do tego dynksa.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2018-10-11 14:17:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 11 października 2018 14:11:27 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > To jeszcze rzuć linką do tego dynksa.

    https://luftdaten.info/en/construction-manual/

    tam są przykładowe linki do sklepów u majfrenda, mi to kupował
    koleżka jako komplet więc być może da się taniej to załatwić.

    L.

  • 6. Data: 2018-10-11 15:08:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zrobilo sie od powieszenia czystsze powietrze?

  • 7. Data: 2018-10-11 16:34:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Zanim dasz sąsiadowi to na miesiąc czy dwa zaczep jeden obok drugiego, chodzi o
    sprawdzenie dokładności.

    b.

  • 8. Data: 2018-10-11 20:44:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Zrobilo sie od powieszenia czystsze powietrze?

    Zazwyczaj sytuacja w takich momentach się pogarsza ;-) A był człowiek
    szczęśliwy...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2018-10-12 09:42:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 11 października 2018 16:34:58 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Zanim dasz sąsiadowi to na miesiąc czy dwa zaczep jeden obok drugiego,
    > chodzi o sprawdzenie dokładności.

    Można i tak zrobić. Jak patrzę u Niemiaszków to tam gdzie duże zagęszczenie
    czujników, pokazują mniej więcej to samo. Ale nie zawadzi sprawdzić.

    Generalnie już chyba bym musiał pomyśleć o jakimś lepszym routerze,
    bo wciąż mam kilkunastoletniego WRT54GL a ilość urządzeń w sieci tylko rośnie ;)

    L.

  • 10. Data: 2018-10-12 09:49:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 11 października 2018 15:08:12 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Zrobilo sie od powieszenia czystsze powietrze?

    Można tak powiedzieć. Czujnik wsysa część powietrza żeby obadać,
    więc trochę tych cząstek zbiera :P

    L.