  • 1. Data: 2017-01-16 23:43:51
    Temat: Zaworek od ogrzewania - gdzie kupię?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    http://i.imgur.com/wKTpZ8r.jpg

    Szukam zaworka ogrzewania (na obrazku ze zdjętą niebieską nakrętką).
    Zaczął przeciekać i nie wiem, czy dałby się naprawić w jakiś sposób
    (cieknie spod iglicy na środku).

    Gdzie taki mogę kupić?

    --
    MN

  • 2. Data: 2017-01-17 13:45:00
    Temat: Re: Zaworek od ogrzewania - gdzie kupię?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-16 o 23:43, Marcin N pisze:
    > http://i.imgur.com/wKTpZ8r.jpg
    >
    > Szukam zaworka ogrzewania (na obrazku ze zdjętą niebieską nakrętką).
    > Zaczął przeciekać i nie wiem, czy dałby się naprawić w jakiś sposób
    > (cieknie spod iglicy na środku).

    A zależy Ci na regulacji zaworu, czy może masz go cały czas otwartego,
    to wtedy wkręciłbym zaślepkę.

    > Gdzie taki mogę kupić?

    Dokładnie taki to nie wiem, ale podobne, to tu:

    http://allegro.pl/zawor-do-rozdzielacza-wkladka-recz
    na-i6673446702.html
    http://www.termic.com.pl/attachments/file/rozdzielac
    ze_zo.html

  • 3. Data: 2017-01-17 21:33:53
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    > Szukam zaworka ogrzewania (na obrazku ze zdjętą niebieską nakrętką).
    > Zaczął przeciekać i nie wiem, czy dałby się naprawić w jakiś sposób
    > (cieknie spod iglicy na środku).

    > Gdzie taki mogę kupić?

    A może po prostu reklamować? To przecież ma niecałe pół roku.