  • 1. Data: 2014-10-14 14:57:45
    Temat: Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
    Od: aga <a...@n...eu>

    Jakie ciśnienie powinno być w zbiorniku wyrównawczym
    CO - piec gazowy

  • 2. Data: 2014-10-14 20:44:56
    Temat: Re: Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 14.10.14 14:57, aga pisze:
    > Jakie ciśnienie powinno być w zbiorniku wyrównawczym
    > CO - piec gazowy

    Takie jakie jest podane w instrukcji danego kotła np. u mnie w Termecie
    jest 0,8 bara
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 3. Data: 2014-10-15 10:30:49
    Od: aga <a...@n...eu>

    > Takie jakie jest podane w instrukcji danego kotła np. u mnie w Termecie
    > jest 0,8 bara

    Mam piec gazowy wolf
    a na zbiorniczku wyrównawczym mam 2 wkazówki, czarna - wskazuje na 0,5
    bara, czerwona na 1,4

    Czy to jest dobrze ?

  • 4. Data: 2014-10-15 12:27:33
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 15 października 2014 10:30:49 UTC+2 użytkownik aga napisał:

    > Mam piec gazowy wolf
    >
    > a na zbiorniczku wyr�wnawczym mam 2 wkaz�wki, czarna - wskazuje na 0,5
    >
    > bara, czerwona na 1,4
    >

    > Czy to jest dobrze ?

    Nie wierzę że w instrukcji nie napisali.

  • 5. Data: 2014-10-15 18:05:13
    Od: aga <a...@n...eu>

    W dniu 2014-10-15 12:27, k...@g...com pisze:

    > Nie wierzę że w instrukcji nie napisali.

    Akurat nie mam instrukcji :(

  • 6. Data: 2014-10-15 18:33:06
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 15 października 2014 18:05:13 UTC+2 użytkownik aga napisał:

    > Akurat nie mam instrukcji :(

    na pewno jest w necie, wystarczy poszukać.

  • 7. Data: 2014-10-15 18:43:59
    Od: aga <a...@n...eu>

    > na pewno jest w necie, wystarczy poszukać.

    o taki ten piec

    http://tnijurl.com/f75764b142bc/

    WOLF TYP R11

    nie moge znalezc instrukcji :(

    słyszałam że trzeba dobić wodę w zbiorniku wyrównawczym jak za małe
    cisnienie, ale nie wiem jak,..ehh

  • 8. Data: 2014-10-15 20:20:48
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:543ea450$0$12632$65785112@news.neostrada.pl,
    *aga* <a...@n...eu> typed:

    Szukalas? http://bit.ly/ZEffm0

    > słyszałam że trzeba dobić wodę w zbiorniku wyrównawczym jak za małe
    > cisnienie, ale nie wiem jak,..ehh

    Za male, masz podane jak to zrobic.
    Jesli sama nie potrafisz, popros kolege.

  • 9. Data: 2014-10-16 07:39:03
    Od: aga <a...@n...eu>

    > Szukalas? http://bit.ly/ZEffm0

    > Za male, masz podane jak to zrobic.
    > Jesli sama nie potrafisz, popros kolege.

    Szukałam ale nie mogę znaleźć, możesz podać linka ?

  • 10. Data: 2015-01-02 00:48:36
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>