  • 1. Data: 2019-12-01 16:40:45
    Temat: Zestaw prysznicowy - jaka marka?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Przyszedł czas na zakup prysznica (deszczownica, słuchawka, termostat).
    Montaż podtynkowy.
    Jakie marki wziąć pod uwagę? Grohe, Kludi, ewentualnie Tres mi poradzono
    wstępnie.
    Co radzicie?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-12-03 19:20:07
    Temat: Re: Zestaw prysznicowy - jaka marka?
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Ja miałem Kludi, prze 10 lat żadnych problemów (nie jestem handlowcem). Niepotrzebnie
    tylko przetarłem je odkamieniaczem (za długo zostawiłem z tym szjstwem do usuniecia
    tego plynu) i zostały fatalne plamy.
    Kadar

  • 3. Data: 2019-12-04 18:22:57
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.12.2019 16:40, Jacek wrote:
> [...]
    > Montaż podtynkowy.
    > Jakie marki wziąć pod uwagę? Grohe, Kludi, ewentualnie Tres mi poradzono

    Odpuść te wynalazki. One się psują po kilku latach. Mnie do 10 roku
    popsuły się wszystkie baterie i panele. Niestety nie ma części
    zamiennych i trzeba kupić nowe.

  • 4. Data: 2019-12-05 12:58:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-12-04 o 18:22, KIKI pisze:

    > Odpuść te wynalazki. One się psują po kilku latach. Mnie do 10 roku
    > popsuły się wszystkie baterie i panele. Niestety nie ma części
    > zamiennych i trzeba kupić nowe.

    Ale ww producenci, czy raczej Fala, Ores czy inny chińczyk?
    Bo jak mi ostatnio głowica padła w 20-letniej baterii Damixa, to bez
    problemu jest dostępny cały zestaw uszczelek + głowica.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2019-12-05 19:35:51
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.12.2019 12:58, Pete wrote:

    > Ale ww producenci, czy raczej Fala, Ores czy inny chińczyk?
    > Bo jak mi ostatnio głowica padła w  20-letniej baterii Damixa, to bez
    > problemu jest dostępny cały zestaw uszczelek + głowica.

    To jest syf nie warty zachodu. Mam 6 łazienek to mam statystyczne dane,
    nie tylko jako użytkownik jednej.
    Popsuła się cała armatura, różnych producentów, nawet w spłuczkach
    popsuły się napełniacze.

  • 6. Data: 2019-12-06 09:59:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-12-05 o 19:35, KIKI pisze:

    > To jest syf nie warty zachodu. Mam 6 łazienek to mam statystyczne dane,
    > nie tylko jako użytkownik jednej.
    > Popsuła się cała armatura, różnych producentów,

    których?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2019-12-06 15:33:32
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.12.2019 09:59, Pete wrote:

    > których?

    Wszystkich co byli w obrocie w 2005+. Nie kupować skomplikowanej
    armatury. To wszystko to jednorazowe gówno.

  • 8. Data: 2019-12-06 15:57:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-12-06 o 15:33, KIKI pisze:

    > Wszystkich co byli w obrocie w 2005+. Nie kupować skomplikowanej
    > armatury. To wszystko to jednorazowe gówno.

    Chcesz powiedzieć, że w 6-ciu łazienkach miałeś armatury wszystkich
    producentów?

    Ech...

    --
    Pete

  • 9. Data: 2019-12-06 17:08:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2019 o 15:33 KIKI <h...@u...dl> pisze:

    > Wszystkich co byli w obrocie w 2005+. Nie kupować skomplikowanej
    > armatury. To wszystko to jednorazowe gówno.

    U mnie od 2001-2002 nie popsuło się nic a mam 4 łazienki. Próbka trochę
    mniejsza niż Twoja, ale u mnie działa dłużej i bez problemów. Armaturę ma
    z castoramy, średnia półka - jakieś 200-250 zł za punkt.

    TG

  • 10. Data: 2019-12-06 18:15:22
    Od: e...@g...com

    W pałacach mieszkacie, ze macie po 4-6 łazienek?