  • 1. Data: 2014-06-28 07:37:03
    Temat: Zgubiony/ukradziony? akt notarialny
    Od: monia <m...@n...eu>

    Witam
    Nie wiem co mi się stało z moim aktem notarialnym, czy zgubiłam, czy mi
    ukradziono jak wynajmowałam mieszkanie, niewiem.
    Teraz mam pytanie.
    Czy osoba która ma ten akt notarialny nie wykorzysta go np do sprzedaży
    mojego mieszkania lub w inny sposób ??
    ps. wpis do Ksiąg Wieczystych posiadam

  • 2. Data: 2014-06-29 16:44:49
    Temat: Re: Zgubiony/ukradziony? akt notarialny
    Od: Xena <t...@p...fm>

    W dniu 2014-06-28 07:37, monia pisze:
> [...]
    > Teraz mam pytanie.
    > Czy osoba która ma ten akt notarialny nie wykorzysta go np do sprzedaży

    Matko i córko.
    Idź po prostu do notariusza i weź (kup) sobie odpis tego aktu jak
    potrzebujesz. W księdze wieczystej masz wskazanego notariusza i numer
    repertorium.
    Nikt nie sprzeda tego mieszkania na podstawie samego aktu.

    --
    Pozdrawiam Tatiana
    Pani mąż, nie wiem, może się powiesił, ale skoro była pani jego żoną,

  • 3. Data: 2014-07-03 12:30:55
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    monia <m...@n...eu> napisał(a):

> [...]
    >Teraz mam pytanie.
    >Czy osoba która ma ten akt notarialny nie wykorzysta go np do sprzedaży

    Musisz sie wylegitymowac, akt notarialny nie jest dokumentem tozsamosci,
    ktorym sie poslugujesz przy zawieraniu roznego rodzaju transakcji.