  • 1. Data: 2017-01-06 09:54:15
    Temat: Zima
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. U nas dziś mroźnie (rano -15C), słonecznie i biało. :-)
    Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

  • 2. Data: 2017-01-07 21:00:38
    Temat: Re: Zima
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 06.01.2017 o 09:54, Dirko pisze:
    > Hejka. U nas dziś mroźnie (rano -15C), słonecznie i biało. :-)
    > Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

    U mnie rano -20, a w dzień -14.
    Niech wymarznie to robactwo na działkach ;-)

    Pozdrawiam Krycha.

  • 3. Data: 2017-01-08 14:29:32
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie rano -20, a w dzień -14.
    > Niech wymarznie to robactwo na działkach ;-)

    Hejka. Przyleciały jemiołuszki. :-) Mróz zelżał i jest tylko -7C.
    Pozdrawiam mroźnie Ja...cki

  • 4. Data: 2017-01-09 23:58:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Krycha <k...@p...onet.pl> Wrote in message:

    > U mnie rano -20, a w dzień -14.

    U mnie było -25.

    > Niech wymarznie to robactwo na działkach ;-)

    Żeby tylko nie razem z roślinami...
    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 5. Data: 2017-01-11 16:23:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Przyleciały jemiołuszki. :-) Mróz zelżał i jest tylko -7C.
    > Pozdrawiam mroźnie Ja...cki

    U mnie ostatniej nocy zaczęła latać po kuchni rusałka pawik.
    W tym czasie na zewnątrz temperatura -14 stopni. Budzik ma
    źle ustawiony? Wiosna idzie?

    Jarek

    --
    A tuś mi, panie motylu!

  • 6. Data: 2017-01-11 20:02:51
    Od: Mateusz M <m...@g...com>

    W dniu sobota, 7 stycznia 2017 21:01:01 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

    > U mnie rano -20, a w dzień -14.
    > Niech wymarznie to robactwo na działkach ;-)
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    Przypuszczam ,że będzie obfite kwitnienie drzew .Pozdro.

  • 7. Data: 2017-01-11 21:33:44
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Niech wymarznie to robactwo na działkach ;-)

    A czym się będą żywić na wiosnę ptaszki i krety?
    --
    Tomasz

  • 8. Data: 2017-01-11 21:43:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz zapytał:

    > A czym się będą żywić na wiosnę ptaszki i krety?

    Mrożonkami.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2017-01-11 21:50:08
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał

    > Mrożonkami.

    Zupełnie rozsądnie.
    Ja też na ogół żywię się mrożonkami i jakoś zyję.
    --
    Tomasz

  • 10. Data: 2017-01-11 22:01:39
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Pan Tomasz zapytał:

    > Mrożonkami.

    Na wiosnę?! To raczej odgrzewane kotlety.

    Ewa