  • 1. Data: 2017-12-02 21:19:40
    Temat: Zimą się nie buduje więc pytanie komputerowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    Putanie nie w temacie gruopy ale co tam.
    Mamie laptopa kupiłem i net załatwiłem.
    Ustawiłem przeglądarkę, gogle, youtube i co tam jeszcze używa ale oczywistym jest że
    wzrosła znacząco liczba telefonów do mnie typu: "coś popsułam, nie działa"
    Wsiadam wtedy w auto i kilkanaście km dygam żeby okienko zamknąć a inne otworzyć
    Nie żebym narzekał ale czasami czasu brak. Trzeba by mi coś takiego żeby po wpisaniu
    mamy ip, czy czego tam identyfikującego mamy komputer przejąć zdalnie jej pulpit i
    ustawić co "popsuła"
    Ktoś coś poradzi?

  • 2. Data: 2017-12-02 21:30:14
    Temat: Re: Zimą się nie buduje więc pytanie komputerowe
    Od: JKK <n...@s...pl>

    W dniu 02.12.2017 o 21:19, Kris pisze:
> [...]
    wpisaniu mamy ip, czy czego tam identyfikującego mamy komputer przejąć zdalnie jej

    TeamViewer
    free

  • 3. Data: 2017-12-02 21:50:50
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-02 o 21:19, Kris pisze:
> [...]
    wpisaniu mamy ip, czy czego tam identyfikującego mamy komputer przejąć zdalnie jej

    Czekaj, tylko skoncze sobotniego burbona. :-)

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2017-12-02 21:56:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 2 grudnia 2017 21:19:42 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ktoś coś poradzi?

    https://showmypc.com

    Najlepsza / najprostsza opcja. Mama odpali, poda Ci przez telefon krótki
    kilkucyfrowy kod, Ty go wklepiesz i masz pełny dostęp do jej pulpitu.
    Niezależnie jak się łączy ona / Ty z netem (działa za NATem etc).
    Nic prostszego nie znajdziesz :) No i jest darmowy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2017-12-02 21:59:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 grudnia 2017 21:50:48 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:
> [...]
    pulpit i ustawić co "popsuła"

    > Czekaj, tylko skoncze sobotniego burbona. :-)

    Do rana mam czekać?
    https://youtu.be/5M3Ruomx1KY?t=96

  • 6. Data: 2017-12-02 22:03:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 grudnia 2017 21:56:20 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > Niezależnie jak się łączy ona / Ty z netem (działa za NATem etc).
    > Nic prostszego nie znajdziesz :) No i jest darmowy.

    Dzięki
    Jutro potestuję

  • 7. Data: 2017-12-03 11:04:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Dec 2017 21:30:14 +0100, JKK

    > TeamViewer
    > free

    Odliczam czas, jak go zrobią płatnego, podobnie jak to miało miejsce w
    przypadku logmein. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2017-12-03 18:43:11
    Od: JKK <n...@s...pl>

    W dniu 03.12.2017 o 11:04, Myjk pisze:
    > Sat, 2 Dec 2017 21:30:14 +0100, JKK

    > Odliczam czas, jak go zrobią płatnego, podobnie jak to miało miejsce w
    > przypadku logmein. :P

    Nic nie słyszałem o takiej zmianie. Ale jeśli tak to tym bardziej trzeba
    się pośpieszyć z instalacją i sprawdzeniem - ew. zmiany powinny działać
    dla nowych użytkownikow/sesji/instalacji...
    JK

  • 9. Data: 2017-12-03 19:31:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 3 Dec 2017 18:43:11 +0100, JKK

    > Nic nie słyszałem o takiej zmianie. Ale jeśli tak to tym bardziej trzeba
    > się pośpieszyć z instalacją i sprawdzeniem - ew. zmiany powinny działać
    > dla nowych użytkownikow/sesji/instalacji...

    Nigdzie nie napisałem że JUŻ to zmieniają, ani że mają w planach, a jedynie
    że czekam aż to w końcu nastąpi -- tak samo jak nastąpiło dla logmein gdy
    tylko zbudowali sobie odpowiednio dużą bazę "klientów" na darmowej wersji.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2017-12-03 19:51:55
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 18:43:12 UTC+1 użytkownik JKK napisał:

    > Nic nie słyszałem o takiej zmianie. Ale jeśli tak to tym bardziej trzeba
    > się pośpieszyć z instalacją i sprawdzeniem - ew. zmiany powinny działać
    > dla nowych użytkownikow/sesji/instalacji...

    uzywałem teamviewera do czasu gdy gdy wyłaczył obsługę starszych wersji, a nowa sie
    nie dała zainstalować :/ Ale był w porzo.

    A co do stwierdzenia ze zimą sie nie buduje:
    otóż sie buduje - mam plan by tą moją wieczną budowę do czerwca skończyć i to
    własciwie własnymi siłami.
    Wylewki i kafle zlece obcym, ale reszte chyba dam rade sam.

    W tym tygodniu: stalowa konstrukcja pod schody.

    b.