  • 1. Data: 2015-02-22 08:46:45
    Temat: Zlewozmywak
    Od: Tata <k...@k...pl>

    Mam zamontowany w kuchni zlewozmywak z inoxu, w którym są wywiercone dwa
    otwory na baterię kuchenną z zimną i ciepłą wodą. Chciałbym zamontować
    nową baterię z montażem jednootworowym. Czy w handlu można zakupić
    zaślepki plastykowe na zbędne otwory w zlewozmywaku i gdzie? Czy są
    ogólnie dostępne w sklepach z armaturą, czy należy szukać w bardziej
    specjalistycznych placówkach handlowych?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2015-02-22 10:07:18
    Temat: Re: Zlewozmywak
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tata wrote:

    > Mam zamontowany w kuchni zlewozmywak z inoxu, w którym są wywiercone dwa
    > otwory na baterię kuchenną z zimną i ciepłą wodą.

    opłacało się targać z UK?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-02-22 10:52:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-02-22 o 08:46, Tata pisze:
    > Mam zamontowany w kuchni zlewozmywak z inoxu, w którym są wywiercone
    > dwa otwory

    Wywiercone? Na pewno te otwory zrobiono inaczej.

  • 4. Data: 2015-02-22 11:24:00
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 22.02.2015 o 08:46, Tata pisze:
    > ogólnie dostępne w sklepach z armaturą, czy należy szukać w bardziej
    > specjalistycznych placówkach handlowych?

    Pytaj w marketach. Problem moze byc ze srednica bo normalnie sa to
    zaslepki na baterie stojaca gdy uzytkownik woli zainstalowac baterie
    wiszaca na scianie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-02-22 12:38:29
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2015 08:46:45 +0100, Tata napisał(a):

    > (...) Czy w handlu można zakupić
    > zaślepki plastykowe na zbędne otwory w zlewozmywaku

    Pistolet na klej na gorąco plus jakieś ładne okrągłe (ozdobne? -
    plastikowe, stalowe) elementy (skleić po dwa - od spodu i z wierzchu) - i
    voila.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 6. Data: 2015-02-22 12:42:32
    Od: wolim <n...@p...tu>

    http://tiny.cc/yrigux

  • 7. Data: 2015-02-22 14:28:15
    Od: "uzytkownik" <p...@w...pl>

    XL <i...@g...pl> typed:

    > Pistolet na klej na gorąco plus jakieś ładne okrągłe (ozdobne? -
    > plastikowe, stalowe) elementy (skleić po dwa - od spodu i z wierzchu) - i
    > voila.

    Nie zabieraj glosu, gdzie nie masz bladego pojecia.
    A sio do garow!

  • 8. Data: 2015-02-22 14:40:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2015 14:28:15 +0100, uzytkownik napisał(a):

    > XL <i...@g...pl> typed:

    > Nie zabieraj glosu, gdzie nie masz bladego pojecia.
    > A sio do garow!

    Tylko dla takiego bezmóżdża jak ty byle zaślepka do zlewu to WIEDZA -
    sp..j.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 9. Data: 2015-02-22 21:41:24
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    > ogólnie dostępne w sklepach z armaturą, czy należy szukać w bardziej
    > specjalistycznych placówkach handlowych?

    http://allegro.pl/zaslepka-zatyczka-do-umywalki-zlew
    u-chrom-solidna-i5024529206.html

  • 10. Data: 2015-02-23 15:15:26
    Od: Tata <k...@k...pl>

    Dziękuję wszystkim Grupowiczom za cenne informacje. Wiedziałem o co
    pytać i w sklepie kupiłem zaślepki metalowe z uszczelkami gumowymi po 10
    zł za sztukę.

    Z poważaniem
    MJ