  • 1. Data: 2015-03-02 10:27:10
    Temat: Zlewozmywak granitowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    Proszę o opinie w sprawie zlewozmywaków granitowych.
    3Czy tu producent ma jakieś znaczenie, czy są lepsze lub gorsze i na jakie cechy ew.
    zwracać uwagę.

    Przy okazji- baterie zlewozmywakowe Deante- używa ktoś?
    Jak z jakością, trwałością?

  • 2. Data: 2015-03-02 12:57:46
    Temat: Re: Zlewozmywak granitowy
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 10:27, Kris pisze:
> [...]
    ew. zwracać uwagę.

    > Przy okazji- baterie zlewozmywakowe Deante- używa ktoś?

    Witam
    Akurat firma Deante miała baterie trójdrożne w swojej ofercie i dlatego
    zakupiłem, dla mnie ok. Na pewno jest jednak różnica między Hans Grohe
    ale trzeba było iść na kompromis. Zlewozmywak to dokładnie fragranit ja
    mam Franke coś 'ala piaskowy, po roku użytkowania ok.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-03-02 22:37:24
    Od: Olo <j...@w...pl>

> [...]
    ew. zwracać uwagę.

    > Przy okazji- baterie zlewozmywakowe Deante- używa ktoś?

    Zlewozmywak z kamienia:
    Ma jedną wadę ...... brak zalet, ale do rzeczy:
    - to kamień, więc trzeba uważać na kwasy (bo wyżera)- nawet ocet,
    - jest nieodporny na zarysowania - odpadają wszelkie mleczka do czyszczenia,
    - ponieważ to kamień pojawiają się mikropęknięcia w które wchodzi brud
    (nie do wyczyszczenia) oraz np zabarwi się to np. buraczkiem wówczas
    mamy kamień 'poprzerastany' kolorowymi żyłkami,
    - nieodporny na uderzenia - jak coś spadnie to zlew może się wykruszyć,
    - jak użytkowany intensywnie, to po max 3 latach wymiana, bo wygląda
    tragicznie (zwłaszcza ten w kolorze ecru (czy jak to tam się zwie,
    - było jeszcze tego trochę ale traumatyczne przeżycia staram się
    wypierać z pamięci ;) Jeden zakup wyleczył mnie na zawsze - nigdy
    więcej, nawet za darmo.....

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 4. Data: 2015-03-02 22:53:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    Granitowy to taka niefortunna nazwa.
    Chodzi mi o takie:
    http://allegro.pl/zlewozmywak-granitowy-zlew-6-kolor
    ow-licytacja-i5122154846.html

  • 5. Data: 2015-03-02 23:02:53
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 22:53, Kris pisze:
    > Granitowy to taka niefortunna nazwa.
    > Chodzi mi o takie:
    > http://allegro.pl/zlewozmywak-granitowy-zlew-6-kolor
    ow-licytacja-i5122154846.html

    To nie są granity tylko konglomeraty przecież nikt tego nie kuje z
    kamiorów - jak Fred Flintstone w Między nami jaskiniowcami :)
    Ja miałem coś w ten deseń
    http://www.leroymerlin.pl/wyposazenie-kuchni/zlewozm
    ywaki-i-akcesoria/zlewozmywaki/zlewozmywak-barbados-
    delinia,p194580,l14.html.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 6. Data: 2015-03-03 10:57:32
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 23:02, Olo pisze:
> [...]
    > Ja miałem coś w ten deseń
    > http://www.leroymerlin.pl/wyposazenie-kuchni/zlewozm
    ywaki-i-akcesoria/zlewozmywaki/zlewozmywak-barbados-

    Ja mam dokładnie to samo, też z Leroya, ale czarny z lekkim
    nakropieniem. Użytkuję od roku, tzn żona, nie ja. Zero problemów. Aż
    poszedłem specjalnie obejrzeć, nie ma żadnych pęknięć, przebarwień, rys
    nie widać gołym okiem, jest jak nowy. A żona go nie oszczędza, leje
    wszystko, stosuje Cify itd.

  • 7. Data: 2015-03-03 11:44:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 10:57:33 UTC+1 użytkownik adam napisał:
> [...]
    > poszedłem specjalnie obejrzeć, nie ma żadnych pęknięć, przebarwień, rys
    > nie widać gołym okiem, jest jak nowy. A żona go nie oszczędza, leje

    W necie znalazłem firmę co robi te zlewy i daje 35lat gwarancji. Jakby co więc będę
    walczył. Zresztą koszt tego zlewu to 300-400zł więc jak 5 lat wytrzyma to będę
    zadowolony.

  • 8. Data: 2015-03-03 12:35:37
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >W necie znalazłem firmę co robi te zlewy i daje 35lat gwarancji. Jakby co
    >więc będę walczył. Zresztą koszt tego zlewu to 300-400zł więc jak 5 lat
    >wytrzyma >to będę zadowolony.
    zapodaj kto to. dla potomnosci

  • 9. Data: 2015-03-03 12:47:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 12:35:38 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:
    > zapodaj kto to. dla potomności

    Tak na szybko
    30 lat gwarancji:
    http://zlewozmywaki-granitowe.com.pl/6_granitan
    35 lat gwarancji:
    http://zlewgranitowy.pl/pl/zlewozmywaki-grafitowe
    Ale jest tego więcej
    A ceny widze i poniżej 300zł jednokomorowych zlewów a taki musze kupić.
    Więc tragedii nie ma.

  • 10. Data: 2015-03-03 15:55:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 12:47, Kris pisze:
    > Tak na szybko
    > 30 lat gwarancji:
    > http://zlewozmywaki-granitowe.com.pl/6_granitan
    > 35 lat gwarancji:
    > http://zlewgranitowy.pl/pl/zlewozmywaki-grafitowe

    A na co ta gwarancja?
    Bo w mojej do zlewu Schock pisze "Producent udziela gwarancji na wady
    produkcyjne i materiałowe w okresie..."

    co by to nie miało znaczyć

    --
    Irokez