  • 1. Data: 2022-11-19 12:45:32
    Temat: Zmiany w deklaracji CEEB
    Od: cef <c...@i...pl>

    Mieszkanie zmienia właściciela. Z przekazanych informacji wynika,
    ze w deklaracji poprzedni właściciel zgłosił tylko piec gazowy.
    Ale okazało się, że w mieszkaniu stoi też piec kaflowy, który nie jest
    używany.
    Ale jest sprawny i w obliczu możliwości palenia
    w nim węglem :-) mógłby być konkurencyjny.
    Jest opcja korekty w momencie stwierdzenia stanu faktycznego
    przez kontrolę lub jak są błędy we wpisie, ale te opisy korekt na
    gunb.gov.pl dotyczą
    tego samego deklarującego.
    Co w momencie gdy zmiany deklaruje nowy właściciel?
    Nie zaglądałem jeszcze do źródłowych przepisów dlatego pytam.
    Da się, nie da się - jakieś problemy, schody itp?

  • 2. Data: 2022-11-19 13:45:41
    Temat: Re: Zmiany w deklaracji CEEB
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 19 November 2022 at 12:45:33 UTC+1, cef wrote:
> [...]
    > Nie zaglądałem jeszcze do źródłowych przepisów dlatego pytam.
    > Da się, nie da się - jakieś problemy, schody itp?
    A czy wolno kibel przekręcić o 45 stopni i komu to zgłosić ?

    Większośc moich znajomych mieszka w kamienicach.
    Zakazali pieców kaflowych i musieli przejśc na gaz, elektrykę lub c.o.

    Ale nikt nie wwie, czy gaz będzie i po ile

    czy prąd będzie i po ile
    czy c.o. będzie i po ile

    Jak często i kiedy będą wyłaczenia prądu

    Czy elektrownia Jaworzno w koncu została naprawian a i dostarczy 5 GW energii
    czy nadal w remoncie.
    Nikt nic nie wie i tylko biurokracja, deklaracja i biurokracja

    Skonczyła się zaraza covidowa to powstała zaraza energetyczna

    Oni wszyscy chcą dodać ogrzewanie piecowe, jako awaryjne
    ale piece wyburzyli, bo tak im kazano.

    I chcą wstawić żeleźnioki na wungiel, gdyby brakło prądu, gazu, cc.o.

    aby nie zamarznąć doma

    I oni akceptują i 100 kontroli
    i złożą deklaracje, ale kasy nie chcą, jeżeli wungla nie użyją, bo będzie, gas prąd
    czy c.o.

    Ale deklaracje musza złożyc bo potem termin przepadnie

    Urzędasy, biurokraty wnioski odrzucają, bo to dla nich zabawa

    Ale oni wnioski chcą złożyc i nawet je wyślą do Sasina, Premiera czy Prezydenta , a
    nawet do parlamentu i do kominiarza,
    bo skladanie wniosków do prawo obywatelskie
    a odrzucanie wniosków to prawo gryzipiórka
    \
    Czyli oni chcą zadeklarować ogrzewanie wunglem, jako awaryjne,
    gdy braknie pronda, gazu, c.o

    Boi żeleźniok nie wymaga prunda, nie ma ślimaka podającego gumowy groszek

    A nawet jak nie braknie ogrzewania sieciowego, może ono zdrożeć i 300%
    mimo zapewnień.

    Bo dzisiaj jeden urzędas zapewnia, a jutro go zwalniają
    i nowy zaczyna inna gadkę od nowa.

    Co radzicie ?

  • 3. Data: 2022-11-19 13:47:17
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    > Nie zaglądałem jeszcze do źródłowych przepisów dlatego pytam.
    > Da się, nie da się - jakieś problemy, schody itp?
    daj prawidłowy link do deklaracji a przestań rekllamować GUN-a i jakieś rekreacyjne
    animacje na lato

  • 4. Data: 2022-11-19 14:24:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-19 o 13:45, a a pisze:

    > A czy wolno kibel przekręcić o 45 stopni i komu to zgłosić ?

    Wylałeś żale, nie wiem czemu do mnie z tym.
    Pytania pozostają.

  • 5. Data: 2022-11-19 14:39:45
    Od: a a <m...@g...com>

  • 6. Data: 2022-11-19 16:17:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-19 o 14:39, a a pisze:

    > ---daj prawidłowy link do deklaracji a przestań rekllamować GUN-a i jakieś
    rekreacyjne animacje na lato

    Nie mam takiej możliwości, nie wiem kto składał
    (ja tego nie robiłem a jest kilku włascicieli) mam tylko informację o
    prawdopodobnej treści.
    A o co Ci chodzi z tą reklamą, to nie wiem,
    ale akurat się nie spodziewam wyjaśnień.

  • 7. Data: 2022-11-19 16:27:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 19 listopada 2022 o 12:45:33 UTC+1 cef napisał(a):
> [...]
    > Nie zaglądałem jeszcze do źródłowych przepisów dlatego pytam.
    > Da się, nie da się - jakieś problemy, schody itp?
    Po co dorabiasz piszcie uszy. Chodzi o to żeby dostać trzy tysiące.

  • 8. Data: 2022-11-19 16:33:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Po co dorabiasz piszcie uszy. Chodzi o to żeby dostać trzy tysiące.

    Jest taka opcja, ale nie jest konieczna.
    Kupujący jeszcze nie wie co zrobić z piecem -
    czy go rozebrać, czy zostawić i skasować dotację,
    czy dogrzewać się nim bez tych 3 tys.
    Jak zmienić deklarację?

  • 9. Data: 2022-11-19 16:59:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-11-19 o 12:45, cef pisze:
> [...]
    > Nie zaglądałem jeszcze do źródłowych przepisów dlatego pytam.
    > Da się, nie da się - jakieś problemy, schody itp?
    Zrób w systemie nowego właściciela i nowa deklarację mieszkania z obu
    źródłami grzania. Jak sie nie uda nowe mieszkanie to spróbuj podpiąć
    istniejące.
    Albo iść do urzędu i stamtąd to skorygować.
    --
    Janusz

  • 10. Data: 2022-11-19 17:29:33
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 19 November 2022 at 16:59:19 UTC+1, Janusz wrote:
> [...]
    > istniejące.
    > Albo iść do urzędu i stamtąd to skorygować.
    kto ma bezposredni link do tej deklaracji ?