  • 1. Data: 2015-02-16 02:47:35
    Temat: Zupki z torebki.
    Od: k...@g...com

    Oglądam teraz w tv jakiś program. Zbadali rosół z torebki i porównali z domowym. W
    torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
    jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

  • 2. Data: 2015-02-16 11:48:50
    Temat: Re: Zupki z torebki.
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-02-16 02:47, k...@g...com pisze:
    > Opełnowartościowe jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

    A o zielonej wyspie coś wspominali?
    :)

  • 3. Data: 2015-02-16 11:59:10
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

> [...]
    torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
    jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

    To była reklama ;-)

    Krycha

  • 4. Data: 2015-02-16 12:22:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 15 Feb 2015 17:47:35 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Oglądam teraz w tv jakiś program. Zbadali rosół z torebki i porównali z
    > domowym. W torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę
    > uznali za pełnowartościowe jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

    To była jakaś wyższa półka torebek, czy zwykła "chińska zupka"? Jeśli ta
    ostatnia to polecam przeczytać skład...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2015-02-16 12:41:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Borys Pogoreło wrote:

    > To była jakaś wyższa półka torebek, czy zwykła "chińska zupka"? Jeśli ta
    > ostatnia to polecam przeczytać skład...

    jakbys przeczytał "skład" jabłka to też byś go nie zjadł :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2015-02-16 12:54:49
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 12:21:47 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > To była jakaś wyższa półka torebek, czy zwykła "chińska zupka"? Jeśli ta
> [...]

    Wyglądała na zwykłą. Jakiś profesor od jedzenia omówił skład zupy z torebki. I nic
    tam nie znalazł takiego co może zaszkodzić. Kiedyś była na kuchni dyskusja o chlebie.
    I że w gotowych mieszankach to "chemia jest" jacyś idioci pisali. Oni to z mąki robią
    bez chemii. Miałem opakowanie takiej mieszanki i faktycznie oprócz maki, soli,
    suszonych drożdży, suszonych pomidorów i jeszcze kilku naturalnych składników jest E
    cośtam. To do tej chemii mieli zastrzeżenia. Czytam a to E to antyzbrylacz taki sam
    jak w zwykłej mące.

  • 7. Data: 2015-02-16 13:53:30
    Od: XL <i...@g...pl>

    napisał(a):

    > Oglądam teraz w tv jakiś program. Zbadali rosół z torebki i porównali z domowym. W
    torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
    jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

    Dla kogutków.

  • 8. Data: 2015-02-16 14:00:57
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 13:53:32 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    W torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
    jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

    > Dla kogutków.

    Wiedziałem że głupia rura przylezie.

  • 9. Data: 2015-02-16 14:10:38
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2015 05:00:57 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    W torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
    jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

    > Wiedziałem że głupia rura przylezie.

    Tv ci szkodzi, pustogłówku.

  • 10. Data: 2015-02-17 20:43:49
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

> [...]
    torebkowym było mniej tłuszczu.
    > Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe jedzenie na dodatek pozbawioną

    Spoko, w sam raz zupka dla ciebie. Sila TV i jej moc dzialania na polglowkow jest
    porazajaca.
    No ale jak tak uznali, to znaczy jest na pewno ok!