  • 1. Data: 2018-06-12 11:28:36
    Temat: aktinidia
    Od: Krycha <k...@t...onet.pl>

    W tym roku, po raz pierwszy, wreszcie zakwitła aktinidia (obie -
    samopylna odmiana 'Issai' oraz o czerwonych owocach od Mirzana).
    Widziałam kwiaty, na jednym krzewie widziałam zawiązujące się owoce.
    I na tym konie, dziś na żadnym krzewie nie widzę ani jednego owocu.
    Nie zapylone, czy zaszkodziły upały? :-(
    Kto ma jakieś doświadczenia w uprawie tej rośliny?

    Polecana w internecie odmiana - aktinidia pstrolistna 'Dr Szymanowski' -
    nie jest taka samopylna jak piszą.
    Przez 16 lat rosła u mnie i ładnie kwitła, ale nigdy nie zawiązała
    owoców. W zeszłym roku wykopałam.

    Pozdrawiam Krycha

  • 2. Data: 2018-06-12 12:46:31
    Temat: Re: aktinidia
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.06.2018 11:28, Krycha pisze:

    > Nie zapylone, czy zaszkodziły upały? :-(
    > Kto ma jakieś doświadczenia w uprawie tej rośliny?

    Ja bez żadnego trybu... ee, bez żadnego doświadczenia:
    kup sobie pszczołę! Jak ten Szkot.

REKLAMA