  • 1. Data: 2018-04-18 17:04:11
    Temat: ale kafle
    Od: Budyń <b...@g...com>

    zapodajcie mnie informacje gdzie w dzisiejszych czasach kupuje sie kafle. Łazienki
    mam do zrobienia, potrzebuję nieco kafli, 2 wc-ty, wanne (wciąż mam sentyment do
    blaszanych) i kabinę prysznicową - czyli dwie sciany, obie łamane i składane.

    b.

  • 2. Data: 2018-04-18 17:45:47
    Temat: Re: ale kafle
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > zapodajcie mnie informacje gdzie w dzisiejszych czasach kupuje sie kafle.
    Jakby co, to trochę mam, niepotrzebnym.Komplet na jeden piec beżowych i komplet
    białych, oba używane.
    A jeśli chodzi o płytki ( glazurę) to bywają w sklepach.
    Pozdro.abomito

  • 3. Data: 2018-04-18 18:06:16
    Od: b...@g...com

    Kabina w zakładzie szklarskim. Mieszkam na zadupiu i przywieźli mi pod dom docięte na
    wymiar szyby, ponawiercane i z okuciami. Wyszło jakieś ćwierć ceny gotowej kabiny.
    Wykończenie do wyboru. Wysłałem im tylko mailem odręczny rysunek.

  • 4. Data: 2018-04-18 18:55:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-04-18 o 17:04, Budyń pisze:
    > zapodajcie mnie informacje gdzie w dzisiejszych czasach kupuje sie kafle.
    Kafle? piec będziesz zdunował? :) Bo zwykłe płytki są w każdym markecie
    budowlanym.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-04-18 19:38:39
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-04-18 o 18:06, b...@g...com pisze:
> [...]
    Wykończenie do wyboru. Wysłałem im tylko mailem odręczny rysunek.

    Hartowane?
    Żebyś się nie zarżnął.

  • 6. Data: 2018-04-18 20:28:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    Wykończenie do wyboru. Wysłałem im tylko mailem odręczny rysunek.

    Tak z ciekawości: jakieś bezpieczne szkło?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-04-18 20:31:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 kwietnia 2018 18:06:18 UTC+2 użytkownik b...@g...com napisał:
> [...]
    Wykończenie do wyboru. Wysłałem im tylko mailem odręczny rysunek.

    Z teściem teraz jeżdziłem po marketach bo kabiny szukał
    Ceny szkalnych od 400zł za komplet więc to ćwierć ceny u szkalrza to jakieś nie halo
    A i co mnie troche zdziwiło- ten sam model kabiny, taka sama cena nieważne czy 80tka
    czy 90tka

  • 8. Data: 2018-04-18 20:37:31
    Od: w...@g...com

    > zapodajcie mnie informacje gdzie w dzisiejszych czasach kupuje sie kafle.

    W dzisiejszych czasach to się kupuje przez Internet, ale wcześniej ogląda na żywo,
    np. na Bartyckiej w Wwie :)

    pzdr
    Bogdan

  • 9. Data: 2018-04-18 20:59:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Apr 2018 08:45:47 -0700 (PDT), abomito napisał(a):

    > płytki ( glazurę)

    Znaczy flizy?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2018-04-18 21:02:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    blaszanych) i kabinę prysznicową - czyli dwie sciany, obie łamane i składane.

    Poczekałbym na jakąś promocję w Lidlu.
    Może trafi się "tydzień włoski", czy coś...

    --
    MN