  • 1. Data: 2018-08-20 21:29:41
    Temat: apteczne złudzenie
    Od: sk <s...@g...com>

    Sorry za może mało poważny temat, ale ciekawi mnie czy też takie wrażenie mieliście.
    Geodeta wymierzył dom (prawie 90 m2), przeciągnąłem sznurki i wapnem wysypałem linie,
    gdzie będzie kopany fundament. Spojrzałem z boku i mi to wszystko na jakieś klitki
    wyglądało. Sprawdziłem miarą i wszystko zgodnie z planem.
    Czy wam też się wasz dom po rozrysowaniu w terenie za mały wydawał? :)

  • 2. Data: 2018-08-20 21:45:30
    Temat: Re: apteczne złudzenie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 21:29:42 UTC+2 użytkownik sk napisał:
    > Czy wam też się wasz dom po rozrysowaniu w terenie za mały wydawał? :)

    Wiesz nie obraź się, ale dom 90m2 JEST mały a pokoje będą klitkami,
    o ile wstawisz tam kilka sztuk ;)

    L.

  • 3. Data: 2018-08-20 21:47:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/20/2018 9:29 PM, sk wrote:
    > Czy wam też się wasz dom po rozrysowaniu w terenie za mały wydawał? :)

    Wybierz się na budowę i zobacz współczesne szeregowce 100m2. Mają
    rozmiar nieco powiększonego toitoi jak się patrzy na fundament.

  • 4. Data: 2018-08-20 22:00:51
    Od: l...@g...com

    Przy 4 pokojach szału nie będzie.

  • 5. Data: 2018-08-20 22:03:50
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 21:45:32 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Wiesz nie obraź się, ale dom 90m2 JEST mały a pokoje będą klitkami,
    > o ile wstawisz tam kilka sztuk ;)
    >
    > L.

    Dom miał być mały, bo dla dwóch osób i będzie zamieszkiwany w sumie 3 miesiące w
    porze ciepłej i miesiąc w porze zimnej.
    Wrażenie małości mnie zainteresowało, gdy się ogląda na poziomie fundamentów
    pomieszczenie, które jest większe od tego, które jest teraz z zadowoleniem używanego.

  • 6. Data: 2018-08-20 22:13:48
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 22:00:53 UTC+2 użytkownik l...@g...com
    napisał:
    > Przy 4 pokojach szału nie będzie.

    https://images90.fotosik.pl/22/81ad859d992468edmed.j
    pg

  • 7. Data: 2018-08-20 22:19:57
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 22:13:50 UTC+2 użytkownik sk napisał:

    > https://images90.fotosik.pl/22/81ad859d992468edmed.j
    pg

    https://megawrzuta.pl/download/4fc5a7c750e292d2a26e1
    62565bd935a.html

  • 8. Data: 2018-08-20 22:24:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 22:19:58 UTC+2 użytkownik sk napisał:
    > https://megawrzuta.pl/download/4fc5a7c750e292d2a26e1
    62565bd935a.html

    Wygląda chyba dobrze, muszę podejść z tym do sąsiada, on ma nieco większą
    chatę ale niewiele większą. Spytam go jak on to widzi.

    Ale takie pytanie na boku, nie chcesz tego chyba ogrzewać opałem stałym???

    L.

  • 9. Data: 2018-08-20 22:30:55
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 14:29:42 UTC-5 użytkownik sk napisał:
> [...]
    klitki wyglądało. Sprawdziłem miarą i wszystko zgodnie z planem.
    > Czy wam też się wasz dom po rozrysowaniu w terenie za mały wydawał? :)

    Duzego tego domku nie masz. Do tego ta kotlownia ci metry zabiera.
    Z drugiej strony do normalnego zycia starczy. Ale juz miejsca na warsztat czy gabinet
    nie ma.

    Nie powiedzial bym ze calosc jest mala. Ale duzo miejsca tez nie ma.

  • 10. Data: 2018-08-20 23:31:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 20.08.2018 o 22:30, s...@g...com pisze:
    > Ale juz miejsca na warsztat czy gabinet nie ma.

    Dla warsztatu zawsze może postawić sobie jakąś blaszaną kanciapę na
    działce. A z tymi gabinetami, to sami dentyści tutaj na grupie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz