  • 1. Data: 2018-06-26 21:05:51
    Temat: bajery w lodówkach
    Od: Krycha <k...@t...onet.pl>

    Witam.
    Moja 28 letnia lodówka "Donbas" daje mi znać, że kończą się jej siły ;-)
    Musze zacząć szukać coś na zmianę, bardziej nowoczesnego.
    Ale te nowoczesne są od razu dużo wyższe niż bym potrzebowała na
    jednoosobowe gospodarstwo.
    No telewizor kuchenny (14 "), który do tej pory stał na lodówce,
    starci swoje wygodne do patrzenia miejsce.
    Nie podobają mi się te chłodziarki z automatycznym sposobem rozmrażania,
    u których pojawia się wilgoć na tylnej ścianie.
    Funkcja No-frost ma temu zapobiegać, tylko te są od razu dużo wyższe niż
    ta dotychczasowa moja (140 cm).
    Nie mam czym wypełnić taką przestrzeń.
    A chłodzenie i mrożenie powietrza, to chyba nieracjonalne?

    Czy wg was warto kupować lodówkę z takimi bajerami jak pełny no-frost
    czy komora świeżości Vit Control Plus, podwójny termostat.
    Czy one będą po okresie gwarancji zaczynały się psuć?
    Więcej bajerów, więcej elementów do zepsucia.

    Jakie są Wasz doświadczenia w korzystaniu z tego typu sprzętu AGD?

    Pozdrawiam Krycha

  • 2. Data: 2018-06-26 22:32:00
    Temat: Re: bajery w lodówkach
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/26/2018 9:05 PM, Krycha wrote:
    > Czy wg was warto kupować lodówkę z takimi bajerami jak pełny no-frost
    > czy komora świeżości Vit Control Plus, podwójny termostat.

    Odpowiem tak. Do tej pory uzywalismy zwykłej lodówki i było dobrze.

    Kupilismy teraz większą, z bajerami. W śród tych bajerów jest jeden z
    którego istnienia nie zdawałem sobie sprawy: szuflada 0C z wentylacją.

    Wkładasz do lodowki paprykę. Po tygodniu jest szansa że zmieknie i
    złapie pleśń.

    Wkładasz do szuflady 0C papryke. Ma 4 tydzień i jak nowa. Wędlina po
    tygodniu smakuje tak samo. Bakłażan przeleżal w zapomnieniu z półtora
    miesiąca i wyrzuciłem tylko dlatego że nie dawałem wiary w cuda mimo faktów.

    W starej musiałem wszystko zamrażać a to znowu powoduje efekt taki że
    warzywa zmieniają smak, wedlina zamienia sie w bryłę lodu.

    Reszta bajerów zbedna. Ale ta szuflada jest znakomita.

  • 3. Data: 2018-06-27 13:32:30
    Od: adam <a...@a...pl>

    > W śród tych bajerów jest jeden z
    > którego istnienia nie zdawałem sobie sprawy: szuflada 0C z wentylacją

    Co to takiego ta szuflada OC? Google milczą.

  • 4. Data: 2018-06-27 15:14:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-27 o 13:32, adam pisze:

    > Co to takiego ta szuflada OC? Google milczą.

    Musi masz zepsute, te swoje Google.
    W moich wystarczyło mi przeczytanie wyjaśnienia widocznego na pierwszej
    pozycji.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2018-06-27 15:32:31
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Jun 2018 15:14:19 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5b338dac$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    od Akarm <a...@w...pl> :

    >Musi masz zepsute, te swoje Google.
    >W moich wystarczyło mi przeczytanie wyjaśnienia widocznego na pierwszej
    >pozycji.

    Google ma dobre, zamiast 0C szuka oC, a powinien szukać 'komora
    zerowa' lub 'komora 0 c'.

  • 6. Data: 2018-06-27 18:00:01
    Od: Krycha <k...@t...onet.pl>

    W dniu 27.06.2018 o 13:32, adam pisze:

    > Co to takiego ta szuflada OC? Google milczą.

    Piszą też:
    komora świeżości "Fresh Zone"
    komora świeżości Vit Control Plus

    Krycha.

  • 7. Data: 2018-06-27 18:29:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.06.2018 18:00, Krycha pisze:

    > Piszą też:
    > komora świeżości "Fresh Zone"
    > komora świeżości Vit Control Plus

    Albo - CoolerCompartment. Jak zwał, tak zwał, ale rzecz przydatna.
    Ogólnie co wodotrysków: przy założonej cenie, brać tę lodówkę, która
    ma ich więcej. Wszystkie bajery się przydadzą, prędzej, czy później,
    choć początkowo mogą wydawać się zbyteczne. Zwrócić też uwagę na
    klasę energetyczną lodówki (minimum A++), bo to będzie bezpośrednio
    bić po kieszeni.

  • 8. Data: 2018-06-28 23:41:20
    Od: Krycha <k...@t...onet.pl>

    W dniu 27.06.2018 o 18:00, Krycha pisze:

    > Piszą też:
    > komora świeżości "Fresh Zone"
    > komora świeżości Vit Control Plus
    >
    > Krycha.

    Ale to jednak nie to samo.
    FreshZone
    VitControl Plus
    jest w tej lodówce
    https://www.euro.com.pl/lodowki/amica-fk299-2ftz.bht
    ml#opis
    a w tej
    https://www.euro.com.pl/lodowki/amica-fk2695-4ft.bht
    ml
    tylko VitControl Plus

    Krycha

  • 9. Data: 2018-06-29 08:51:41
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Google ma dobre, zamiast 0C szuka oC, a powinien szukać 'komora
    > zerowa' lub 'komora 0 c'
    No i wszystko jasne, mam to OC nawet w swoje lodówce, tfu - chłodziarce.
    tylko u mnie nazywa się to fresh zone.
    A OC to mi się kojarzy z odpowiedzialnością cywilną :)

  • 10. Data: 2018-07-02 14:27:31

    Fri, 29 Jun 2018 08:51:41 +0200, w <ph4ktr$t6n$1@node2.news.atman.pl>, adam
    <a...@a...pl> napisał(-a):

    > No i wszystko jasne, mam to OC nawet w swoje lodówce, tfu - chłodziarce.
    > tylko u mnie nazywa się to fresh zone.
    > A OC to mi się kojarzy z odpowiedzialnością cywilną :)

    Nie OC, a 0C.