  • 11. Data: 2018-07-03 17:42:11
    Temat: Re: bajery w lodówkach
    Od: Radosław Korzeniewski <r...@k...net>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 21:05:53 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:
    > Nie podobają mi się te chłodziarki z automatycznym sposobem rozmrażania,
    > u których pojawia się wilgoć na tylnej ścianie.

    W sensie estetyki czy funkcjonalności?

    > Czy wg was warto kupować lodówkę z takimi bajerami jak pełny no-frost

    Już nigdy nie kupię lodówki bez no-frost! Już nawet nie wiem co to znaczy rozmrażanie
    lodówki (chłodziarka oraz zamrażarka). Jedna z najlepszych rzeczy jakie w tych
    produktach wymyślono.

  • 12. Data: 2018-07-04 20:38:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 22:32:21 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Wkładasz do szuflady 0C papryke. Ma 4 tydzień i jak nowa. Wędlina po
    > tygodniu smakuje tak samo. Bakłażan przeleżal w zapomnieniu z półtora
    > miesiąca i wyrzuciłem tylko dlatego że nie dawałem wiary w cuda mimo faktów.

    To nie są żadne cuda tylko wynalazek stary jak świat, kiedyś to się
    zwało po prostu "lodownia" :>

    L.

  • 13. Data: 2018-07-05 21:35:23
    Od: Krycha <k...@t...onet.pl>

    W dniu 03.07.2018 o 17:42, Radosław Korzeniewski pisze:

    > W sensie estetyki czy funkcjonalności?

    W sensie funkcyjności i higieny.

    > Już nigdy nie kupię lodówki bez no-frost! Już nawet nie wiem co to znaczy
    rozmrażanie lodówki (chłodziarka oraz zamrażarka). Jedna z najlepszych rzeczy jakie w
    tych produktach wymyślono.

    U mnie lodówka z pełnym no-frostem działa dopiero trzy dni.
    Obym była tak zadowolona jak Ty :-)

    Krycha.

  • 14. Data: 2019-03-28 10:05:23
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Albo - CoolerCompartment. Jak zwał, tak zwał, ale rzecz przydatna.
    > Ogólnie co wodotrysków: przy założonej cenie, brać tę lodówkę, która
    > ma ich więcej. Wszystkie bajery się przydadzą, prędzej, czy później,
    > choć początkowo mogą wydawać się zbyteczne. Zwrócić też uwagę na
    > klasę energetyczną lodówki (minimum A++), bo to będzie bezpośrednio
    > bić po kieszeni.

    Ale tez bez przesady. Roznice w cenie tych najwyzszych klas lodowek sa tak
    duze, ze 30 lat eksploatacji przy aktualnych cenach pradu nie zrekompensuje
    tego. Np. 1000zł roznicy w cenie przy roznicy w rachunkach 50zl rocznie
    bedzie sie rekompensowac 20 lat. Imho zadna dzisiejsza lodowka tyle nie
    przezyje. Nie przezyje nawet 10 lat.

    --
    Pzdr

  • 15. Data: 2019-03-30 08:34:41
    Od: ń <k...@t...sie>

    Mam Siemensa z 1998 roku i całkiem żywotny.
    Nawet ma tę komorę 0°C.
    Inna sprawa, ze jak się tę komorę rozbierze (do np. mycia), to później złożenie tego
    wymaga doktoratu, a i tak jakaś część coś
    zostaje.
    Była wówczas bardzo droga, ponad 3 tys. zł po dużej zniżce dla pracowników (przez
    kolegę).
    Kuchnia ceramiczna i zmywarka też wówczas po 3 tys. kosztowały (obydwie działają do
    dziś, choć to niestety nie czyściejsza w użyciu
    indukcja), co jak co ale w sprzęcie AGD dzięki Turcji i Chinom zrobiła się dobra
    konkurencja.

    -----