  • 1. Data: 2018-10-08 15:45:36
    Temat: bateria termostatyczna pod prysznicem i ciepła po prawej.
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam u rodziców ciepła woda pod prysznicem jest po prawej stronie.
    Czy są jakieś baterie termostatyczne z odwrotnym połączeniem?
    Najlepiej coś dobrego i nie za drogiego - Hansgrohe? ena max 1000 z deszczownicą...

    Czy zostaje zakup zwykłej baterii i nauczyć się że na niebiskiej kropce leci
    ciepła....

    dzięki :-)
    uciu

  • 2. Data: 2018-10-08 16:29:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    We wszystkich bateriach jakie mam czerwono niebieska kropke mozna przekrecic o 180
    stopni. To po odkreceniu po ktorej stronie leci jaka woda zalezy od przyzwyczajenia
    sie a nie kropki.

  • 3. Data: 2018-10-08 17:28:57
    Od: l...@g...com

    Jest oczywiście i na to przepis.

  • 4. Data: 2018-10-08 17:45:37
    Od: MK <m...@b...cn>

    > We wszystkich bateriach jakie mam czerwono niebieska kropke mozna przekrecic o 180
    stopni. To po odkreceniu po ktorej stronie leci jaka woda zalezy od przyzwyczajenia
    sie a nie kropki.

    Masz wszystkie baterie termostatyczne?

  • 5. Data: 2018-10-08 17:47:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sorki. Zacmilo mnie ze o baterie termostatyczne idzie.

  • 6. Data: 2018-10-08 19:00:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, October 8, 2018 at 4:29:06 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > We wszystkich bateriach jakie mam czerwono niebieska kropke mozna przekrecic o 180
    stopni. To po odkreceniu po ktorej stronie leci jaka woda zalezy od przyzwyczajenia
    sie a nie kropki.

    "prawe" da sie kupic , np.

    https://lazienkowe24.pl/sklep/baterie-prysznicowe/ba
    teria-termostatyczna-prysznicowa-oras-nova-prawa/

    wannowa:
    https://www.grohe.pl/pl_pl/grohtherm-800-bateria-wan
    nowa-z-termostatem-dn-15-34564000.html

  • 7. Data: 2018-10-08 19:14:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    tu masz ladny ;)
    https://allegro.pl/grohe-euphoria-zestaw-prysznicowy
    -termostat-27296-i6982144708.html

  • 8. Data: 2018-10-09 11:02:09
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2018 19:14:30 UTC+2 użytkownik WS napisał:
    > tu masz ladny ;)
    > https://allegro.pl/grohe-euphoria-zestaw-prysznicowy
    -termostat-27296-i6982144708.html

    kawa na ławę :-)