  • 1. Data: 2016-09-08 17:59:23
    Temat: biohumus w plynie...
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Widze po sklepach mase tego....
    Jak to sie produkuje? mam mase kompostu po kalifornijkach, a koncepcja
    przesadzania w doniczkach nie zawsze wchodzi w rachube.
    Trzeba by to jakos uplynnic, np do podlewania trawy w miejscach gdzie jej za
    dobrze nie idzie....
    Kupowanie czegos co sie ma, i to zapewne lepsze jak w puszkach - tez jest
    chore...
    Jak oni uplynniaja wermikompost?
    Da sie to jakos ogarnac?
    thx

  • 2. Data: 2016-09-08 20:38:00
    Temat: Re: biohumus w plynie...
    Od: mirzan <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 17:59:25 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
> [...]
    > dobrze nie idzie....
    > Kupowanie czegos co sie ma, i to zapewne lepsze jak w puszkach - tez jest

    Nasyp pół wiadra kompostu robalowego. Dopełnij wodą,rozbełtaj,poczekaj aż się
    ustoi.Zlej i masz gotowy płynny - no właśnie co?- nalewkę robalową, biohumus.