  • 1. Data: 2020-06-01 11:42:18
    Temat: brama cd - 1 pilot do 2 napędów
    Od: uciu <a...@g...com>

    Sterowanie przyciskami ogarnięte.
    Teraz przydałoby się poprawić komfort i 1 pilotem otwierać obie bramy...
    Polecono mi tu radioodbiornik uniwersalny
    np: https://0.allegroimg.com/s720/0321c8/86d54a7d4c9191e
    04c98686c80f0

    1 brama z napędem nice i pilotem era one bidi
    https://www.eltrox.pl/dwukierunkowy-pilot-nice-z-kom
    unikacja-nfc-era-one-bidi.html?gclid=CjwKCAjwztL2BRA
    TEiwAvnALcghn5_DWeAVpcii6ncD8rJvvG2CXcCaPkElyRs5HxZe
    CqUjpdvlP6xoCAOsQAvD_BwE

    2 pilot z napedu novoferm
    https://www.pilotydobram.pl/pilot-novoferm-tormatic-
    novotron-522-2-kanalowy-czarny?gclid=CjwKCAjwztL2BRA
    TEiwAvnALcjCFuNN5MCT-2soXSXcoBIuL3EcoKkFGeR4uK5o38oA
    IeWzpgS0A_xoCx9AQAvD_BwE

    Montaż radioodbiornik niby łatwy:
    - 2 kabelki pod zasilanie 12-24
    - 2 kabelki pod kostkę w napędzie obsługującą otwieranie bramy

    A jednak coś jest nie tak bo radio nie może się "dogadać" z pilotem...

    Radio podłączyłem wg schematu z instrukcji bramy
    str 4 rys 13f i g
    https://www.novoferm.pl/fileadmin/novoferm_pl/Dateie
    n/Dokumentacja-dla-domu/novomatic_563.pdf

    13F to zasilanie - ale tam jest prąd tylko około 30sek po ruszeniu bramą w górę lub w
    dół - może tu jest przyczyna?

    Może ma ktoś inny pomysł jak to połączyć?

    uciu

  • 2. Data: 2020-06-01 13:58:41
    Temat: Re: brama cd - 1 pilot do 2 napędów
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2020 11:42:20 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    w dół - może tu jest przyczyna?

    > Może ma ktoś inny pomysł jak to połączyć?

    też mam novoferm i sie z nim nawalczyłem - nie znalazłem zasilania "na stałe" - być
    mozę to jest kwestia przeprogramowania gdzieś - nie wiem.... najlepiej sobie napięcie
    zasilania do radia po prostu wyciągnąć gdxies z zasilania całego układu - a
    przekaźnik - faktycznie na F - ten "patent" z opornikiem 180 omów to możliwosc
    zapalenia światła na tych samych przewodach co otwieranie bramy - swoją droga trzeba
    uważać, bo jak jest za duża rezystancja przewodó do otwierania to potrafi "sie
    stawiać" i tylko zapalać światło zamiast otwierać....