  • 1. Data: 2016-10-25 15:21:28
    Temat: budowa domu sso wykonawca
    Od: rjka <r...@o...pl>

    Ktoś poleci jakąś sprawdzoną ekipę do budowy domu jednorodzinnego (stan
    surowy z dachem)?
    Start wiosna 2017

  • 2. Data: 2016-10-25 15:33:26
    Temat: Re: budowa domu sso wykonawca
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 października 2016 15:20:24 UTC+2 użytkownik rjka napisał:
    > Ktoś poleci jakąś sprawdzoną ekipę do budowy domu jednorodzinnego (stan
    > surowy z dachem)?
    > Start wiosna 2017

    Warszawa?

  • 3. Data: 2016-10-25 15:38:40
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 25.10.2016 15:21, rjka wrote:
    > Ktoś poleci jakąś sprawdzoną ekipę do budowy domu jednorodzinnego (stan
    > surowy z dachem)?
    > Start wiosna 2017

    Jaki region?
    Jaka technologia budowy?

    --
    GreDi

  • 4. Data: 2016-10-25 15:42:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 października 2016 15:38:41 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

    > Jaki region?
    Skoro nie podał/podała wcześniej to oczywiste ze stolyca;)

  • 5. Data: 2016-10-25 16:02:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kris wydumał sobie:

    > Skoro nie podał/podała wcześniej to oczywiste ze stolyca;)

    NNTP-Posting-Host wskazuje, że Jaworzno.

    Jarek

    --
    Nie przenoście nam stolicy do Krakowa
    niech już raczej pozostanie tam gdzie jest

  • 6. Data: 2016-10-25 17:38:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-25 o 15:21, rjka pisze:
    > Ktoś poleci jakąś sprawdzoną ekipę do budowy domu jednorodzinnego (stan
    > surowy z dachem)?
    > Start wiosna 2017

    Jak ma być sprawdzona ekipa, to pewnie ma termin na wiosnę, ale w 2018.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2016-10-25 18:51:53
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Kris wrote:

    > Skoro nie podał/podała wcześniej to oczywiste ze stolyca;)

    A ty jak zwykle nawalony ;->
    Nie pij tyle!

  • 8. Data: 2016-10-25 23:06:54
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 25 października 2016 17:39:00 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Jak ma być sprawdzona ekipa, to pewnie ma termin na wiosnę, ale w 2018.

    jak ja wolalem ekipe do murowania scian fundamentu to zanim sie koles rozkręcił z
    opowiadaniem co i jak oznajmilem ze trzeba wejsc z robotami we nastepny wtorek (a był
    piatek). Troche sie zdziwił, kontrolnie wykonal jakies telefony - i sie zgodził :)

  • 9. Data: 2016-10-26 07:13:33
    Od: rjka <r...@o...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 15:42, Kris pisze:

    > Skoro nie podał/podała wcześniej to oczywiste ze stolyca;)

    przepraszam

    miejsce: Jaworzno woj. śląskie

    dom murowany (ściany ceramika, strop lany, dach dwuspadowy pokryty ceramiką)

  • 10. Data: 2016-10-27 11:07:58
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 23:06, k...@g...com pisze:

> [...]
    piatek). Troche sie zdziwił, kontrolnie wykonal jakies telefony - i sie zgodził :)

    Czy to była polecana ekipa? Bo jak tak, to miałeś prawdopodobnie jakieś
    wybitne szczęście, że się w jakieś ich "wolne okienko" wbiłeś.
    Albo to ekipa z gatunku tych ściemniaczy, co 1 dzień siedzą na jednej
    budowie, a drugi na drugiej.

    Pzdr
    --
    /__/_* /