  • 1. Data: 2018-05-17 13:14:45
    Temat: buduję jezioro
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    Znalazłem w okolicy, nieużytki pewnie skarbu państwa, sporą dziurę w ziemi i
    pomyślałem sobie żeby tam zrobić takie małe jeziorko, czy oczko wodne,
    dziura ma wymiary około 7x7x3m.
    Zastanawiam się teraz czym i jak to tanio uszczelnić?
    Folia do oczek odpada, bo jest bardzo droga a jak gryzonie dziur narobią to
    cała woda wypłynie.
    Kamień wody nie przepuszcza, wiec wyłożę dół warstwą kamieni, ale jak
    uszczelnić przestrzenie między nimi?
    Glina? Ile cm? Jak kret zrobi norę w glinie to woda wycieknie, czy zapcha
    się gliną?
    Bo chyba nie beton? pewnie drogo by wyszło:)

  • 2. Data: 2018-05-17 15:18:09
    Temat: Re: buduję jezioro
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 maja 2018 15:14:19 UTC+2 użytkownik Bob Budowniczy napisał:
    > Znalazłem w okolicy, nieużytki pewnie skarbu państwa, sporą dziurę w ziemi i
    > pomyślałem sobie żeby tam zrobić takie małe jeziorko

    Może najpierw byś pomyślał, żeby uzyskać zgodę właściciela terenu?
    Czy chciałbyś może żeby u Ciebie w środku domu ktoś kiedyś bez pozwolenia
    sobie zrobił np. ognisko?

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2018-05-17 15:48:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 maja 2018 15:18:10 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Może najpierw byś pomyślał, żeby uzyskać zgodę właściciela terenu?
    > Czy chciałbyś może żeby u Ciebie w środku domu ktoś kiedyś bez pozwolenia
    > sobie zrobił np. ognisko?

    Daj spokój przeciez on troluje

  • 4. Data: 2018-05-17 15:50:28
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > pomyślałem sobie żeby tam zrobić takie małe jeziorko, czy oczko wodne,

    Kiedyś chciałeś piwniczkę zrobić to wykorzystaj tą dziurę nakryj ją czymś i masz
    Ew kontener morski tam wstaw też powinno dać radę a jak go ziemią obsypiesz to
    kolejne Twoje problemy(z ociepleniem kontenera) się rozwiążą.

  • 5. Data: 2018-05-17 15:51:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 maja 2018 15:14:19 UTC+2 użytkownik Bob Budowniczy napisał:

    > Bo chyba nie beton? pewnie drogo by wyszło:)

    Inżynier żeś ponoć jest
    Nie potrafisz obliczyć ilości betonu i pomnożyć razy cenę?

  • 6. Data: 2018-05-17 20:57:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Bob Budowniczy napisał:

    > Znalazłem w okolicy, nieużytki pewnie skarbu państwa, sporą dziurę
    > w ziemi i pomyślałem sobie żeby tam zrobić takie małe jeziorko

    Jak tutaj damy jezioro, to gdzie będą stąły spódzielcze punktowce?

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2018-05-17 21:22:47
    Od: r...@g...com

> [...]
    > pomyślałem sobie żeby tam zrobić takie małe jeziorko, czy oczko wodne,

    https://www.youtube.com/watch?v=dXTLxi_IQBM

    Tu masz profesjonalny filmik instruktażowy.

  • 8. Data: 2018-05-18 13:46:52
    Od: e...@g...com

    Jaroslawie, za miesiac oczekuj sekretarza z honorarium dla ciebie za konsultacje.

  • 9. Data: 2018-05-18 19:48:55
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Może najpierw byś pomyślał, żeby uzyskać zgodę właściciela terenu?
    > Czy chciałbyś może żeby u Ciebie w środku domu ktoś kiedyś bez pozwolenia
    > sobie zrobił np. ognisko? -- Adam Sz.

    Jaką zgodę, czyją, jaśnie Panstwa?
    Przecież państwowe to moje, co nie?

  • 10. Data: 2018-05-18 22:27:57
    Od: e...@g...com

    Prawie masz rację Bob ale jest dokładnie na odwrót.