  • 1. Data: 2017-08-12 06:27:23
    Temat: burza była i prądu ni ma
    Od: Budyń <b...@g...com>

    od wczoraj od 20.30 nie ma prądu. Ale burza była mocna - połamała mi 3 drzewa i cos
    tam na dachu lekko poszkodziła.

    http://mojaolesnica.pl/22186,zniszczenia-po-wielkiej
    -nawalnicy.php

    idę odpalać agregat :)

    b.

  • 2. Data: 2017-08-12 07:12:00
    Temat: Re: burza była i prądu ni ma
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 06:27:25 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > od wczoraj od 20.30 nie ma prądu. Ale burza była mocna - połamała mi 3 drzewa i cos
> [...]

    U nas na pomorzu też piździło, błyskało i lało przez godzinę(ok 1 w nocy) okrutnie.
    Takiej ilości deszczu jaka spadłą przez tą godzinę nie pamiętam od dziecka.
    W mieście straty większe są u mnie tylko jedno drzewko przechylone do i dwa worki
    butelek plastykowych rozrzucone po posesji.
    U mnie prund jest ale kilkanaście km dalej w domu rodziców prundu brak od północy. No
    i wody też wtedy nie ma bo hydrofornia wiejska stoi.

  • 3. Data: 2017-08-12 07:29:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 07:12:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

    > U mnie prund jest ale kilkanaście km dalej w domu rodziców prundu brak od północy.
    No i wody też wtedy nie ma bo hydrofornia wiejska stoi.

    eee, takie to ja nawet nie opowiadam :) Takie jak piszesz to było przedwczoraj -
    jedną gałąź grubą 35cm połamało z orzecham zrzuciło gąsiory i dachówki. Jak
    sprzątalismy to sie zastanawialismy czy całkiem tego orzecha nie wyciąć bo stary
    (ale historyczny - krzywy bo go czołg przejechał). No i dzis juz sie zastanawiac nie
    musimy, będziem go wycinać.
    Ale wczoraj to dojechało konkretnie.

    b.

  • 4. Data: 2017-08-12 10:24:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2017 21:27:23 -0700 (PDT), Budyń

    > Ale burza była mocna - połamała mi 3 drzewa i cos tam na dachu lekko poszkodziła.

    Ostro. Ja wczoraj myślałem że będę pchać auto na autostradzie, bo pod
    Łodzią dwie stacje od rana nie miały prądu, a agregaty się cyklicznie
    wyłączały. Dosłownie na oparach dojechałem do kolejnego MOPa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2017-08-12 11:34:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Lodzi wczoraj byla taka ze drzewa o srednicy metra z korzeniami wyrywalo. Z godzine
    niektore tramwaje nie jezdzily. Prad, gaz, woda, benzyna w srodmiesciu byly i sa.
    Taki urok zycia w duzym miescie. Najwieksza awarie pradu od wojny, tak mowili i
    pisali, zamiast w 8 godzin usuneli w 6.

  • 6. Data: 2017-08-12 11:51:14
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 12-Aug-17 11:34, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    i sa. Taki urok zycia w duzym miescie. Najwieksza awarie pradu od wojny, tak mowili i

    Nopaczpan! A u nas jak ostatnio burza narobiła zniszczeń to nie miałem
    prądu przez 10 minut. A jak mi się już znudziło życie bez prądu to
    włączyłem agregat. A poza tym woda była (z własnego ujęcia), internety
    były. Zero problemów. Ale to taki urok życia na wsi, w dobrze
    wyposażonym domu ;-)

    Piotrek

  • 7. Data: 2017-08-12 12:17:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Te uroki zaczynaja sie od wiosny jak za plotem rolnicy gnojowice i inne gowna na pole
    wywalaja. Tak wiem u Ciebie naturale nawozy z roz robia. Caly czas w tv w roznych
    uwagach itp sa reportaze ze ludzie kupili dzialki w pieknej okolicy i maszt do
    telefonow by przezyli ale wytworni jajek o wydajnosci 100 milionow sztuk rocznie nie
    daja rady przezyc. Interes zycia zdobili, zyc sie nie da i sprzedac tez nie. Zima tez
    ciekawie bo uroku dodaja kominy od piecow i kotlow w ktorych spalaja najtanszy
    wegiel.

  • 8. Data: 2017-08-12 12:24:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 12-Aug-17 12:17, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    tez ciekawie bo uroku dodaja kominy od piecow i kotlow w ktorych spalaja najtanszy

    Hint: Mózg. Trzeba go użyć przed zrobieniem interesu życia ;-)

    Piotrek

  • 9. Data: 2017-08-12 13:26:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zrob wyklad jak sie go uzywa na 10 albo 15 lat do przodu.

  • 10. Data: 2017-08-12 13:55:10
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 12-Aug-17 13:26, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zrob wyklad jak sie go uzywa na 10 albo 15 lat do przodu.

    W tym przypadku to akurat proste:
    Oglądasz okolicę więcej niż jeden raz (najlepiej w stosownych odstępach
    czasu);
    Czytasz w MPZP czego możesz się jeszcze spodziewać ponad to co
    sprawdziłeś organoleptycznie;
    Rozmawiasz z potencjalnymi sąsiadami;
    Pytasz się wujka gógla o to, co Cię jeszcze ewentualnie interesuje.

    Zrealizowanie powyższych czterech punktów zabezpiecza przed - zgaduję -
    99% przypadków opisywanych w TV.

    Piotrek