  • 11. Data: 2017-08-12 14:10:50
    Temat: Re: burza była i prądu ni ma
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 Aug 2017 13:55:10 +0200, Piotrek

    > Zrealizowanie powyższych czterech punktów zabezpiecza przed - zgaduję -
    > 99% przypadków opisywanych w TV.

    Przykład tego jednego procenta, choćby Ursynów. Jak się wyprowadzałem w
    2004 to od 5 lat już trąbili o budowie tej drogi -- teraz nagle protestują
    ci co kupili mieszkania 15 lat temu, że budują drogę zaplanowaną od 50...
    No bo jak to, przecież to sypialnia Warszawy, a tu obwodnicę budują, zbóje!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2017-08-12 14:15:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 12-Aug-17 14:10, Myjk wrote:
> [...]
    > No bo jak to, przecież to sypialnia Warszawy, a tu obwodnicę budują, zbóje!

    ?

    Przecież to się mieści w punktach 2) lub 4) a nie w 1%

    Piotrek

  • 13. Data: 2017-08-12 14:25:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 Aug 2017 14:15:21 +0200, Piotrek

    > ?
    > Przecież to się mieści w punktach 2) lub 4) a nie w 1%

    Wg protestujących przeciwko drodze się nie mieści.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2017-08-12 14:34:20
    Od: Budyń <b...@g...com>

    pradu nie ma nadal, w koncu raz po 10latach agregat sie przydaje

    b.

  • 15. Data: 2017-08-12 14:54:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 14:34:22 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > pradu nie ma nadal, w koncu raz po 10latach agregat sie przydaje

    Jak znam życie to był odłączony, niezatankowany, rozkręcony i odpalenie go zajęło 2
    godz;)

  • 16. Data: 2017-08-12 15:17:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak chcesz mieszkac za dwa lata i mniej wiecej na tyle planujesz budowe to odstepy
    czasu jakie? Tydzien czy dwa tygodnie? Plan zagospodarowania na wsi, o ile bedzie,
    zawsze bedzie preferowal zabudowe pod produkcje rolna. W buty mozesz wsadzic rady
    jakie dajesz na za dziesiec lat. Co bys poradzil takim jednym. Osiedle domkow i w
    okolicy jakas sortownia smieci sie zrobila. Na wszystko legalne papiery. I karaluchy
    jak male krokodyle z sortowni wylazy. Oczywiscie na osiedle tez dotarly. Wartosc
    domow w tym momencie wynosi tyle ile da sie kranow i rur z nich wymontowac i sprzedac
    na bazarach.

  • 17. Data: 2017-08-12 17:02:09
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    u mnie wygląda tak
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/film-z-dron
    a-z-miejscowosci-suszek-na-pomorzu,764148.html

  • 18. Data: 2017-08-12 17:23:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 14:54:14 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jak znam życie to był odłączony, niezatankowany, rozkręcony i odpalenie go zajęło 2
    godz;)

    to prawdopodobne - ale tym razem odpalił od strzału

    b.

  • 19. Data: 2017-08-12 18:04:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2017 06:27, Budyń wrote:
    > od wczoraj od 20.30 nie ma prądu. Ale burza była mocna - połamała mi 3 drzewa i cos
    tam na dachu lekko poszkodziła.

    > http://mojaolesnica.pl/22186,zniszczenia-po-wielkiej
    -nawalnicy.php

    > idę odpalać agregat :)

    Mój chodził 5 godzin w nocy, a w dzień ze 2 razy po 30 minut.

  • 20. Data: 2017-08-12 18:07:18
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2017 12:24, Piotrek wrote:
> [...]

    U mnie też syf wylewają i śmierdzi cała okolica przez 3 dni.